Olisin todella onnellinen, jos joku ystävällinen voisi auttaa minua. Ko. auto on ensimmäinen Audini ja kymmenen Opelin käyttö- / korjauskokemuksista ei näytä olevan hyötyä. Olen hakutoiminnolla etsinyt aikaisempia viestejä, mutta osa linkeistä ei suostunut toimimaan.
Ongelma nro 1.
[COLOR="Blue"]Öljynpainevalo palaa jatkuvasti[/COLOR] > valon toimintaan ei vaikuta johtojen irroitus antureista (ala- & yläpaine), valo palaa myös releen irroittamisen jälkeen
Ongelma nro 2.
[COLOR="Blue"]Oranssi nuolivalo palaa auton ollessa sammuksissa !?![/COLOR] > auto on ollut päivittäisessä ajossa nyt viikon, sitä ennen edellinen omistaja seisottanut autoa käyttämättömänä muutaman kuukauden. Neljänä ensimmäisenä ajopäivänä ko. valo ei palanut mittaristossa. Viidentenä käyttöpäivän aamuna töihinlähdettäessä keskellä mittaristoa paloi oranssi ylöspäin osoittava nuoli (> auto sammuksissa), joka häipyi kun virrat väänsi päälle ja alkoi uudestaan palamaan auton sammuttamisen jälkeen.
Ongelma nro 3.
[COLOR="Blue"]Lämpimänä ei tahdo käynnistyä[/COLOR] > Moottorin ollessa kylmä, auto käynnistyy suht moitteettomasti, kun painaa ennen starttausta pari kertaa kaasua. Seuraavan kerran startatessa, jos moottori on vielä lämmin tai edes "haalea", ilmenee ongelmia. Olen koittanut kaikki kaasunkäyttövariaatiot ennen starttausta, mutta autoa saa hingata käyntiin todella pitkään.
Lisäksi kaipaisin apua vielä seuraaviin asioihin
> Mittariston irroitus
> 4-pulttisten vanteiden tuumakoko & et
> Sopiiko V8 typ44 C4 nokkapelti, etupuskuri, ajovaloumpiot & takapuskuri 100:seen?
Ongelma nro 1.
[COLOR="Blue"]Öljynpainevalo palaa jatkuvasti[/COLOR] > valon toimintaan ei vaikuta johtojen irroitus antureista (ala- & yläpaine), valo palaa myös releen irroittamisen jälkeen
Ongelma nro 2.
[COLOR="Blue"]Oranssi nuolivalo palaa auton ollessa sammuksissa !?![/COLOR] > auto on ollut päivittäisessä ajossa nyt viikon, sitä ennen edellinen omistaja seisottanut autoa käyttämättömänä muutaman kuukauden. Neljänä ensimmäisenä ajopäivänä ko. valo ei palanut mittaristossa. Viidentenä käyttöpäivän aamuna töihinlähdettäessä keskellä mittaristoa paloi oranssi ylöspäin osoittava nuoli (> auto sammuksissa), joka häipyi kun virrat väänsi päälle ja alkoi uudestaan palamaan auton sammuttamisen jälkeen.
Ongelma nro 3.
[COLOR="Blue"]Lämpimänä ei tahdo käynnistyä[/COLOR] > Moottorin ollessa kylmä, auto käynnistyy suht moitteettomasti, kun painaa ennen starttausta pari kertaa kaasua. Seuraavan kerran startatessa, jos moottori on vielä lämmin tai edes "haalea", ilmenee ongelmia. Olen koittanut kaikki kaasunkäyttövariaatiot ennen starttausta, mutta autoa saa hingata käyntiin todella pitkään.
Lisäksi kaipaisin apua vielä seuraaviin asioihin
> Mittariston irroitus
> 4-pulttisten vanteiden tuumakoko & et
> Sopiiko V8 typ44 C4 nokkapelti, etupuskuri, ajovaloumpiot & takapuskuri 100:seen?
Comment