Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kaasuläpän asentoanturista?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kaasuläpän asentoanturista?

    [LEFT]Tervehdys! Eli auto on 80 avant -abk:n koneella,vm:94. Onko kaasuläpän toiminnon seuraus potentioanturilla vai mikrokytkimellä? Jos se on vastus säätyvä-onko potikkaosa uusittavissa?Ja mitähän kustantaa noin? Olen vaihtanut uuden isv:n ja auto vaan ryntäilee! Mututunne,että kaasuläpän asento ei välity eteenpäin tai takeltaa? -Kiitos vastauksista.
    [/LEFT]

    #2
    Potentiometrillä. 037 907 385 H, marmorilla vähän toista sataa.

    edit: typo

    Comment


      #3
      Kitokset Joensuun suuntaan! Tuohon hintaan kannattaa jo kokeilla uutta-josko ryntäilyt loppuis! -Vai olisko kellään toimivaa potikkaa lainata koekäyttöön,sais huoleti sitten ostaa uuden! Tampereen alueelta jos löytyis sotureita?

      Comment


        #4
        Jos yleismittari löytyy, niin sen voi kyllä mitata, että koko alueen vastusarvot nousevat suht lineaarisesti. Vastusarvojakin joltain varmaan löytyy.

        Comment


          #5
          Voiko tuo säätimen vika ilmoitella näin?-Kierrosten ollessa hiukan tyhjäkäyntiä korkeammat ,päästää jalan kaasulta ,kiekat pysyy tai hiukan pomppaa ja laskee tyhäkäynnille!Ruuhkassa ajaminen tosi veemäistä samoin peruuttaminen! Ilman isv:tä kiekat laskee normaalisti! -Kylmänä kierrokset ns. nuukahtaa samalla kierrosalueella. -Isv tosiaan uusittu ja vuotoja en oo löytänyt enkä kuullut.

          Comment


            #6
            Missähän Tampereen alueella sais luettua vikakoodit-järkihintaan!Vai saako tosta vagcomilla mitään tietoo ulos?

            Comment


              #7
              Säätimen vika voinee ilmetä noinkin, mutta paha mennä varmasti sanomaan. Omakin vähän temppuilee: kylmiltään lähtiessä, jos ajaa kerralla lämpimäksi niin tyhjäkäynti huutaa 1000-1300 seutuja. Jos taas pari lyhyttä pätkää, esim. lähikauppaan ja takaisin, niin tyhjäkäynti normaali. Henkimaailman juttuja...

              Kyllä vag-com kuulemma ABK:n kanssa jotain juttelee, mutta mittauspaikan suhteen en osaa neuvoa.

              Comment


              • #8
                Itellä oli kans talvella samantyylistä vikaa. Kylmänä kierrokset saattoi jäädä jonnekki +2000rpm vaikka kaasun oli jo nostanu. Teki ajamisesta aika mielenkiintosta puuhaa.

                Parin päivän oikuttelin jälkeen ei ole ollu mitään vastaavanlaista ongelmaa.

                Comment

                Working...
                X