Joo. Tuohon budjettiin voisi mennä aika ok suht pienellä vaivalla sen vakionapin päivitys. Kuopiossa Finturbon kaverit osasi sanoa että siitä saisi 3-4mm suuremman kairattua sekä pako- että imupuolelta ja tämän tulisi sitten käsittääkseni piisailla sinne ~330hv kantturoille. Hintaa operaatiolle 700-800 euroa jos sinne toimitettu ahdin on vielä kunnostettavissa. Pelkkä kunnostus 350e luokkaa joten ei tuo paha investointi olisi. Siinois sillon uudet laakerit, siivet ym ja autoon tasapainotettu kunnostettu ahdin..
Siihen sitten ainakin sen lastu jossa porkkis voinee auttaa. Ilmanottoa voi joutua modaamaan, tiivisteitä, välijäähyä pitää parantaa tai lisätä sinne se toinen vakiomallinen sarjaan että se puoli piisaa.. Voisi olla 1500 euroon ihan järkevästi toteutettavissa.
Siihen sitten ainakin sen lastu jossa porkkis voinee auttaa. Ilmanottoa voi joutua modaamaan, tiivisteitä, välijäähyä pitää parantaa tai lisätä sinne se toinen vakiomallinen sarjaan että se puoli piisaa.. Voisi olla 1500 euroon ihan järkevästi toteutettavissa.
Comment