Vaikka se liittimeltä näyttää, se ei ole liitin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Pari kysymystä, urS4
Collapse
X
-
Mistä voisi johtua?
Esim. parkkipaikalla rattia käännellessä satunnaisesti pamahtaa oikealta edestä, ja nimen omaan kun rattia kääntää OIKEALLE. Ja ykkösellä reilumassa kiihdytyksessä sama pamaus.
Autoon vaihdettu oikealle:
Yläpäänlaakeri
Ulompi vetonivel
Pyörän laakeri
Nämä osat vaihdettiin hajonneen murroksen kylkiäisenä. (ennen tätä onkelmaa)
Kiitoks!
Comment
-
Veikkauksia: Alapallo tai alatukivarren runkopusla jommalla kummalla puolella, itsellä yleensä esiintynyt vastakkaisella puolella kuin mihin kääntää kun ilmeisesti voimaa tulee ulommalle pyörälle enemmän eli jos oikealle kääntäessä niin silloin syyllinen voisi olla vasemman renkaan tuennassa. Jos on jompikumpi yllä mainituista niin tukivarsi kannattaa mielestäni vaihtaa kokonaisuudessaan koska alapalloa ei edes erikseen saa. Itsellä kyseiset paikat aiheuttaneet nimenomaan paukahtelua parkkipaikalla jyrkästi käääntäessä. Autoa ylös ja välykset tarkistaen ja katella vähän et miltä alustan puslat näyttää. Toivottavasti näistä on jotain apua :)
Comment
-
KIITOS, nyt kun tuon sanoit niin muistin juuri kuin katsastuksen setä kun nytkytteli autoa, niin siellä oli pieni välys oikean puolen alatukivarren ulommassa kumissa, mutta hyvin pieni, kai se voisi olla syypää???-> muutakin väljää uskoisin
EDIT: pitäsikö alapallo olla miten jäykkä?? kun tolppa laitettiin takaisin niin kiinnitin huomiota että ei ollut kovinkaan jäykkäViimeksi muokannut juhagee; 7.9.2010, 20:58.
Comment
-
Ei siellä alatukivarren ulommässa päässä pitäs olla mitään muuta kuin alapallon suojakumi mikä ei tue yhtään mitään. Joko se välys on ollut tolpan ja alapallon sovitteessa tai sitten se alapallo on väljä.
Uudessa nivelessä se alapallo on melkoisen jäykkä nitkutella mutta kyllä se kevyesti liikkuu pesässää jos on pikkasenkaan enempi ajetttu osa, seuraavaksihan se sitten onkin jo väljä.
Comment
-
Bilstein Frozen Strut Syndrome
Tuli kyseistä sivustoa surffatessa vastaan tämä: Bilstein-frozen-strut-syndrome/
Tuli Bilsteinit vaihdettua alle, alkaakohan ilmenemään moista ilman reikien porailua? Kokemuksia?
Comment
-
Ajattelinkin nostaa kun en ole missään nähnyt moisesta olleen puhetta.
Täytynee joku viikonloppu vähän tutkailla.Viimeksi muokannut terroristiristo; 8.9.2010, 18:08.
Comment
-
Thuppu: Porasitko iskareiden ollessa paikallaan?
Tuo ei kovin paksua kamaa muistaakseni ole, siis tuo tolpan "kotelo", jonka sisään iskari luiskahtaa.
Kas kun en aatellu tota reiän tekoa iskareita vaihtaessa. Edelliset (alkuperäiset) iskarit olivat ruostuneet kiinni tolpan sisälle, johtuen siellä olevasta reilusta vesimäärästä.
Kepit oli tosiaan vm '92 boget, kuskin puoleinen oli lattialla testaillessa saman jäykkyinen, kuin uusi Bilstein :D
Comment
-
Taisin joo porata. En jaksanut tota varten purkaa tolpasta jousta ja iskaria irti. Se iskaripatruunahan ei ainakaan mulla tullu ihan pohjaan kiinni vaan siellä on reilusti tyhjää tilaa, joten helppo porata. Toisesta tolpasta mulla tuli useampi desi vettä ja tietäähän mitä se tekee kun se jäätyy tommoseen alhaalta avoimen ja liikkuvalla varren suojaputkella olevan iskarin ympärille. Ei joustanut pätkääkään siitä nurkasta...
Parasta aikaa mulla on kunnostuksen ja modauksen alla toiset etutolpat tohon urssiin ja pitää niihinkin muistaa porata reiät kans.
Lisäys.
Tarkemmin kun mietin, niin tulihan ne patruunat pohjaa vasten kiinni tietysti, mutta kun tolpan pohjassa on semmonen kuppi niin sinne kupin pojalle keskelle jäi hieman tyhjää tilaa niin ettei poratessa vahingossa iskaripatruunaa porannu.Viimeksi muokannut Thuppu; 9.9.2010, 22:52.
Comment
-
Bilsteinit oli todellakin "väljät" noihin putkiin, tuntui olevan tilaa reilusti.
Oispa osunu tuo sivusto tosiaan silloin näkyville, kun oli tolpat purettuna. Olis ollu silloin helppo tehä :S
Comment
-
Mulla ei ole ollut mitään vesi/jäätymis ongelmia bilsteinien kanssa ja viime keväänä kun vaihdoin iskarit tolpasta toiseen niin ei siellä luovuttaja tolpassa ollu vettä nimeksikään!
Comment
-
Noista urssin valojen korkeudensäätömoottoreista kysymys. Eli tuosta urssista pystyy sisältä säätämään valojen korkeuden. Mutta nyt on sellainen vika että asennoissa 0,1,2,3 valot pysyvät koko ajan alimmassa asennossa, mutta kun säätimen laittaa 0 ja 1 väliin niin valot nousevat ylimpään asentoon. Mistä johtuu?
Comment
-
Säätövastus löytyy siis siitä kojelaudan namikasta, - kuvastus.
Liukulipareet solmussa, käämitys poikki tai kosketinpinnat tauhkaiset.
Comment
-
Olisko muutaman vuoden takaisesta jutustelusta apua;
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...aukaisupainik*
Comment
Comment