Aloitin sitten tuon kansipahvien vaihtorempan ja siinä ohessa vaihtuu vähän muutakin sälää. Projektista tulee kuvalliset selvitykset sitten projektiosioon aikanaan, mutta nyt pitää kysyä vähän väliaikakysymyksiä:
Miksi 2,4 ja 6 sylintereiden imusarjat ovat suuttimien yläpuolelta tahmeassa karstassa? Venttiilivuoto?
http://personal.inet.fi/private/auto...a/IMG_5883.jpg (2 sylinteri)
Karsta vähenee heti suuttimien jälkeen ja lautaset ovat täysin puhtaat...?
Autossa ei ole EGRää...
Ja voi *itun sakemanni. Vaikka on kaikki leimat virallisella audihuollolla (ei turkkilaisten leimasimia) niin varmaan on ajelleet jäähdytysaineena pelkällä vedellä, on sen verran ruostetta tuolla järjestelmässä. Lohkon tyhjennyspropusta ei tullut yhtään nestettä ennenkuin sinne "vähän" tarjosi paineilmaa. Kuva propusta...
http://personal.inet.fi/private/auto...a/IMG_5876.jpg Pikkasen on kökkösen näköinen.
mitähän muuta löytyy...siitä enemmän myöhemmin...
Miksi 2,4 ja 6 sylintereiden imusarjat ovat suuttimien yläpuolelta tahmeassa karstassa? Venttiilivuoto?
http://personal.inet.fi/private/auto...a/IMG_5883.jpg (2 sylinteri)
Karsta vähenee heti suuttimien jälkeen ja lautaset ovat täysin puhtaat...?
Autossa ei ole EGRää...
Ja voi *itun sakemanni. Vaikka on kaikki leimat virallisella audihuollolla (ei turkkilaisten leimasimia) niin varmaan on ajelleet jäähdytysaineena pelkällä vedellä, on sen verran ruostetta tuolla järjestelmässä. Lohkon tyhjennyspropusta ei tullut yhtään nestettä ennenkuin sinne "vähän" tarjosi paineilmaa. Kuva propusta...
http://personal.inet.fi/private/auto...a/IMG_5876.jpg Pikkasen on kökkösen näköinen.
mitähän muuta löytyy...siitä enemmän myöhemmin...
Comment