Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 käyntiongelmat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    UrS4 käyntiongelmat

    Tuli tuossa audiin käyntimurheita. Emäntä tuli hakemaan minut autolla kyliltä. Kun hyppäsin puikkoihin ja ajoin ekaan risteykseen auton tyhjäkäynti muuttui. Se rupesi ravistamaan ja käymään epätasaisesti. Kiihdytettäessä ja ajettaessa alakierroksilla auto nykii ja ravistaa niin pirusti. Yläkierroksilla meno on tasaista, mutta voimaa puuttuu. Oman ahtopainemittarin mukaan ahtopaineet on normaalit. Ne vain kestää nousta ylös pirun kauan. Lisäksi se haisi todella pahalle. Vähän kuin katalysaattorit olisi haissu... Vikakoodeja en ole viel kerenny katella. Onkohan jotain villejä veikkauksia, mitä vois olla hajonnu?

  • #2
    Puuttuskohan jostain pytystä kipinä. Vahvistin tai puola sökö ehkä.

    Comment


    • #3
      95% varmuudella sytkävahvistin. Ne alkavat temppuilla juuri näin ilmojen lämmettyä. Että mistäkö tiedän? Kas, kun urssista olen kahtena peräkkäisenä keväänä tuollaisen korjannut.
      Vahvari maksaa jonkin verran, tosin Motonet myy tarvikettakin.
      Sinulla on melko varmasti yksi kanava toisessa vahvarissa käyttämättä (niitä on 2x3 kuten kutoskoneissa). Haulla löytyy keinot paikallistaa viallinen kanava, jonka voi pienellä liitinjumpalla ohjata ehjään kanavaan.

      Comment


        #4
        Tuota kipinän puutetta itekki aattelin. Kävin hakeen uudet tulpat, täytyy niistä alottaa kun en tiedä koska nekin on vaihdettu. Niin tuleepahan nekin uusittua.

        Millä numerolla tuo Motonetin vahvistin on? Onko se sama kuin tuossa 2.6/2.8 koneessa sit vai? Täytyy sitä kokeilla, jos tuo tulppien uusiminen ei auta. Kestääkö tuo motonetin värkki, vai pitääkö hakea marmoritiskiltä tuokin.

        Comment


        • #5
          Jos et halua uutta ostaa, niin pistä osto puolelle ilmoitus tuosta vahvarista. Luulisin että löytyy.

          Comment


          • #6
            VAG -osaa 4A0905351 vastaa V6 -koneisen osa
            2,6/2,8 Bosch (riviliitin molemmissa päissä) 10-8019 98.00

            Comment


              #7
              Tulpat tuli vaihdettua. Yhdessä reiässä oli jonkin verran öljyäkin. Lähdin testaamaan autoa ja luulin vain häipyneen. Eräässä risteyksessä se tyhjäkäynnillä hetkellisesti pätkäs ja taas rupes käymään normaalisti. N. 15 km:n ajon jälkeen alko taas samat oireet, eli kun auto oli lämmenny kunnolla. Vois hyvin olla nuo sytkävahvistimet, kun nuo oireet alkaa kun auto lämpiää kunnolla ja kylmänä toimii kunnolla.

              Comment


                #8
                Toinen sytkävahvarihan sieltä on mennyt. Kylmäspraytä kun suhautti siihen, niin hetken pelas normaalisti...

                Comment

                Working...