Onhan siellä suodatin ennen K-jettiä. Tuskinpa on tukoksia liikkeellä sen ohitse.
Itsellä lötkö lähtee yhä erittäin oudosti käyntiin. Kylmänä lähtee heti. Lämpimänä lähtee heti. Haaleana starttaa kuten kylmänä tai lämpimänä ja meinaa juuri ja juuri lähteä heti käyntiin. Haaleana ei kuitenkaan lähdekään käyntiin vaan käynnistyminen häviää kuin kokonaan sen melkein käynnistymisen jälkeen. Sen jälkeen joutuukin sahaamaan todella pitkään ja kuulostaa, ettei edes lupaisi. Vaatii 10s vähintään ja usein ei riitäkkään. Sitten pitkällisen veivausyritysten jälkeen yllättäen alkaa lupaamaan ja lähtee käyntiin. Ensimmäisen sekunnin käy hieman raskaasti, mutta tasottuu saman tien hienoksi.
KK-suuttimen testasin ja sumu oli erittäin nätti. Ja kyllä se näyttäisi ainakin silloin testikäynnistyksessä käyttävän myös sitä KK-suutinta rikastukseen. Täytyy laittaa ledi tulemaan konepellin reunaan, josta näkisi mitä KK-suuttimen ohjaukselle oikein tapahtuu juuri silloin, kun käynnistys karkaa pitkäksi ja toivottomaksi.
Metkaa, että aina yhden-kahden pyöräytyksen jälkeen tulee kohta, jossa kuulostaa aina lähtevän käyntiin. Kylmänä ja lämpimänä tuossa kohdassa käyntiin lähteekin, mutta haaleahkona yhtäkkiä tyrehtyykin täysin lupaamattomaksi sahaukseksi. Jos siinä kriittisessä käyntiinlähtökohdassa ei hörähdä, sen jälkeen saa aina sahata ja pitkään. Siinä kohdin siis tapahtuu jotain tai jää jotain tapahtumia puuttumaan.
Vieläkö tuon keksisi, mikä mättää olis viimein "lötkön röpötykset" kokonaan hanskassa. Akku tuntuu itseasiassa olevan jo pikkuhiljaa väsymässä, joten putoaisikohan jännite niin alas, että KK-suuttimen ohjauselektroniikka putoaisi pois pelistä eikä enää osaisi antaa lisärikastusta oikein. Ei tosin auta, vaikka pudottaisi virrat pois ja kokeilisi uudestaan. Tosin lämpöaikakytkinhän on rakenteeltaan sellainen, että lämpeää käytöstä ja putoaa pois pelistä, kunnes taas jäähtyy.
Ennen suuttimien vaihtoa ei vieteri koskaan ollut näin pitkä. Haaleana on aina vaatinut pidempää veivausta, mutta ei koskaan näin pitkää. Jos ei tietäisi, luulisi ettei se tule käyntiin lähtemäänkään. Ei siis lupaa yhtään sen kriittisen kohdan jälkeen.
Voikohan jännite pudota liian alas jolloin bensapumpun tuotto valahtaisi riittämättömäksi?
Itsellä lötkö lähtee yhä erittäin oudosti käyntiin. Kylmänä lähtee heti. Lämpimänä lähtee heti. Haaleana starttaa kuten kylmänä tai lämpimänä ja meinaa juuri ja juuri lähteä heti käyntiin. Haaleana ei kuitenkaan lähdekään käyntiin vaan käynnistyminen häviää kuin kokonaan sen melkein käynnistymisen jälkeen. Sen jälkeen joutuukin sahaamaan todella pitkään ja kuulostaa, ettei edes lupaisi. Vaatii 10s vähintään ja usein ei riitäkkään. Sitten pitkällisen veivausyritysten jälkeen yllättäen alkaa lupaamaan ja lähtee käyntiin. Ensimmäisen sekunnin käy hieman raskaasti, mutta tasottuu saman tien hienoksi.
KK-suuttimen testasin ja sumu oli erittäin nätti. Ja kyllä se näyttäisi ainakin silloin testikäynnistyksessä käyttävän myös sitä KK-suutinta rikastukseen. Täytyy laittaa ledi tulemaan konepellin reunaan, josta näkisi mitä KK-suuttimen ohjaukselle oikein tapahtuu juuri silloin, kun käynnistys karkaa pitkäksi ja toivottomaksi.
Metkaa, että aina yhden-kahden pyöräytyksen jälkeen tulee kohta, jossa kuulostaa aina lähtevän käyntiin. Kylmänä ja lämpimänä tuossa kohdassa käyntiin lähteekin, mutta haaleahkona yhtäkkiä tyrehtyykin täysin lupaamattomaksi sahaukseksi. Jos siinä kriittisessä käyntiinlähtökohdassa ei hörähdä, sen jälkeen saa aina sahata ja pitkään. Siinä kohdin siis tapahtuu jotain tai jää jotain tapahtumia puuttumaan.
Vieläkö tuon keksisi, mikä mättää olis viimein "lötkön röpötykset" kokonaan hanskassa. Akku tuntuu itseasiassa olevan jo pikkuhiljaa väsymässä, joten putoaisikohan jännite niin alas, että KK-suuttimen ohjauselektroniikka putoaisi pois pelistä eikä enää osaisi antaa lisärikastusta oikein. Ei tosin auta, vaikka pudottaisi virrat pois ja kokeilisi uudestaan. Tosin lämpöaikakytkinhän on rakenteeltaan sellainen, että lämpeää käytöstä ja putoaa pois pelistä, kunnes taas jäähtyy.
Ennen suuttimien vaihtoa ei vieteri koskaan ollut näin pitkä. Haaleana on aina vaatinut pidempää veivausta, mutta ei koskaan näin pitkää. Jos ei tietäisi, luulisi ettei se tule käyntiin lähtemäänkään. Ei siis lupaa yhtään sen kriittisen kohdan jälkeen.
Voikohan jännite pudota liian alas jolloin bensapumpun tuotto valahtaisi riittämättömäksi?
Comment