Hei!
Tuli tuohon emännän autoon (200TQ -88, koneena ilmeisesti MC) semmoinen ajoa haittaava ominaisuus, että se ei lähde käyntiin.
Auto oli lainassa (luultavasti sai vähän kyytiä...). Oli sitten vaan sammunut vauhdista. Vähän ajan päästä oli lähtenyt käyntiin uudestaan, mutta parin kilometrin päässä sama homma eikä millään käyntiin.
Kipinä näyttti tulevan, joten vika lienee bensapuolella. Ei vaan ole tullut tutustuttua tuohon audin ruiskuun vielä. Tulpat oli myös ihan kunnossa.
Kuuluisiko pumpun pyöriä kun virrat laitetaan päälle? (En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, mutta nyt ei ainakaan kuulu mitään ääntä ennen starttausta) Missä se pumppu sijaitsee?
Starttausyrityksen jälkeen kuuluu apukuskin puolelta konehuoneesta jotain surinaa vähän aikaa määräjakajan(vai mikä se nyt onkaan...) luota.
Miten tuosta koneesta on helpoin tarkistaa bensan paineet?
Voisiko jakopää olla hypännyt sen verran että aiheuttaisi tuollaisia oireita? Taitaa olla mukava homma tuon jakopään laitto muutenkin.
Voiko joku irronnut anturinjohto/viallinen anturi tehdä tuon?
Edit: konekoodi taisi olla MC 015338
Niin ja vikakoodien luku ei taida onnistua ihan helpolla, kun ei toimi nuo merkkivalot...
Tuli tuohon emännän autoon (200TQ -88, koneena ilmeisesti MC) semmoinen ajoa haittaava ominaisuus, että se ei lähde käyntiin.
Auto oli lainassa (luultavasti sai vähän kyytiä...). Oli sitten vaan sammunut vauhdista. Vähän ajan päästä oli lähtenyt käyntiin uudestaan, mutta parin kilometrin päässä sama homma eikä millään käyntiin.
Kipinä näyttti tulevan, joten vika lienee bensapuolella. Ei vaan ole tullut tutustuttua tuohon audin ruiskuun vielä. Tulpat oli myös ihan kunnossa.
Kuuluisiko pumpun pyöriä kun virrat laitetaan päälle? (En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, mutta nyt ei ainakaan kuulu mitään ääntä ennen starttausta) Missä se pumppu sijaitsee?
Starttausyrityksen jälkeen kuuluu apukuskin puolelta konehuoneesta jotain surinaa vähän aikaa määräjakajan(vai mikä se nyt onkaan...) luota.
Miten tuosta koneesta on helpoin tarkistaa bensan paineet?
Voisiko jakopää olla hypännyt sen verran että aiheuttaisi tuollaisia oireita? Taitaa olla mukava homma tuon jakopään laitto muutenkin.
Voiko joku irronnut anturinjohto/viallinen anturi tehdä tuon?
Edit: konekoodi taisi olla MC 015338
Niin ja vikakoodien luku ei taida onnistua ihan helpolla, kun ei toimi nuo merkkivalot...
Comment