Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Olen tiän päällä!Auttakaa!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Olen tiän päällä!Auttakaa!

Mulla on tuollaane 1.8T quattro A4 2003.50tkm ajettu ja pidetty kun kipeetä lasta.No tiellehä se mut jätti.Tulin Helsinkiin 150km eilen.Tankkasin Mäntsälän Shellillä.Auto toimi kuin unelma menomatkalla.Auto seiso päivän pihalla ja kun lähdin,kerkesin 100 metriä,ensimmäiseen parkkihallin ramppiin ja siihen se jäi.Auto nyki muutaman kerran,vaikka yritin antaa hiemen kaasua auto sammui.Eikä lähtenyt enää mitenkä käyntiin,ei apuvirralla,ei buusterilla.Olen täsä Helsingissä tiistaihin 10.4.2007 saakka.Auttakaa mua ja kertokaa mikähän mahdollisesti autossa on???

Oma epäilykseni on puolavika, käy/pyydä joku tarkistamaan testerillä autosi;).

Comment

Bensapumppu on varsin todennäköinen diagnoosi. Kaverilta meni kesken ajon saman ikäluokan pelistä.

Comment

Jos on Audin liikkumisturva, niin pistä auto merkkihuoltoon ihmeteltäväksi ja ota auto käyttöön sieltä.

Bensapumppu voisi hyvin olla ongelmana, itsellä mennyt, samoin tutulta vaihdettu ennakolta ennen kuin ryytyi lopullisesti.

Diagnoosit lukuun, sieltä löytynee infoa...

Comment

Bensapumppu on varsin todennäköinen diagnoosi. Kaverilta meni kesken ajon saman ikäluokan pelistä.
          Jep kolmas pumppu ja 150tkm täällä

Comment

Working...
          X