Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 80

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

audi 80

mites tollane audi 80 2.8 V6 b4 vm. 90 -->? onks ihan paska? onks semmonen hyvä ostos? niinku onks kokemuksia tekniikan puolelta? mä en tiiä audeist mitään.. jostain se on lähettävä liikkelle

Joo paska on.

Eli jos otetaan alusta.. Voit painaa sitä muokkaa-nappia ja koittaa vähän täsmentää kysymystäsi.

Comment

Öh. No kysymys on kieltämättä hieman epätarkka, mutta koska itse ostin juuri männäviikolla vastaavanlaisen pelin (audi 80 quattro 2.8), niin voin varmaan kertoilla kokemuksia kuluneelta viikolta.

Itekkään en tienny tuosta 2.8 koneesta etukäteen muuta kuin mitä olin foorumeilta lukenut. Eli melkeempä sikaa säkissä lähettiin ostamaan. Koeajossa auto tuntui siltä kuin olin ajatellutkin ja kaupat sitten syntyi.

Tyytyväinen oon kyllä ollu. Pari kertaa kovalla pakkasella kylmänä käynnistettäessä lähteny viidellä pytyllä rullaamaan ja kerran käynnistys oli muuten vaan aika tahmea. Vaihelaatikko on näille 80/coupe/s2 tyypillisesti aika lopussa olevan tuntuinen, mutta pelaa silti paremmin kuin uudemmissa vag autoissa, ihme kyllä. Kulutus kaupungissa enemmän kuin odotin ja maantiellä tasapainoks vähemmän (8l/100km). Bensamittari myös vähän temppuilee lähes tyhjällä tankilla, mutta sekin yleistä näissä. Kone käy kauniisti ja tulevia investointeja ei näyttäisi hirveästi olevan. Luultavasti uudet tulpat ja tulpanjohdot sekä bensasuodatin ensimmäiset. Niin ja se lohkolämmitin.

Jos bensankulutus ei hirvitä eikä emäntäkään oo puidenhalaaja, niin suosittelen kyllä ostosta :)

Comment

ostin -95 b4 80 2.8 V6 audin syksyllä, ja ei se nyt mitenkään huoltovapaa ole ollut... hieno moottori ajella automaatin kanssa. Omassani on ollut sitkeää kipinänpuutostautia johon auttoi tulppien sytytysjohtojen ja puolan (kallis, mutta elämä on) vaihto. Vieläkin kuumana ei vedä yhtä hyvin kuin muuten.
        Jos olet automiehiä ja pystyt itse ropaamaan tuollaista yhekskytluvun moottoria, niin siitä vaan. Itselle tuo on käymässä hieman kalliiksi kun ei oikein nuo autosähköhommat avaudu....

Comment

joo

alusta pitäis olla hyvä! niinku huollon kannalta pallot helat ja puslat jne. kestää toisin ku noi uudet et joka huollos vaihetaan alatukivarsia jne. :D mut joo, oli ajatuksena uittaa semmonen muutaman tonnin auto mut tos 2.8 on vähän liian korkea vero.. 2.0 olis 1500e 2.8 on jo 3000e, kallista elämää.

Comment

2.8:ssa kiihtyy autokin eikä pelkkä kuski. Lisäksi saattaa olla jokunen varustekin enemmän kuin perusmalleissa. Kannattaa miettiä ostaako kerralla hyvä vai karvalakki johon alkaa sitten haalimaan lisävarusteita tms.
            2.8:n ylläpito on varmasti kalliimpaa kuin neloskoneellisten eikä bensa-asemallakaan naurata.

Comment

Working...
            X