Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Flektit pyörii.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Flektit pyörii.

    Audi A6 ABC -96 Jäähdyttäjän flektit pyörii heti kun virran kytkee avaimesta päälle. Mistä vikaa etsitään anturi (missä) vai joku muu?

  • #2
    Itselläni oli sama ongelma tuossa coupessa. Rikkinäinen anturi oli siellä syylärin alalaidassa oleva kolminapainen anturi. Luulisi A6 olevan aikalailla samoilla paikeilla myös sen anturin.
    Ilmastointia tuskin vielä käytät näillä ilmoilla, mutta ilmastoinnin ollessa päällä,flektit kaiketi pyörivät koko ajan. Näin ainakinmuistelen.

    Comment


      #3
      Kiitos vinkistä tutkitaan aihetta.

      Comment


      • #4
        Vähän OT, mutta sopinee tähän: Minulla ei taida toimia vanhemmassa mallissa jälkijäähdytys? En ole huomannut flektin käynnistymistä, kun sammutan moottorin, vaikka lämpätila mittarin mukaan on n 100 astetta.

        Koneen käynnissä ollen jäähdytyspuhallin menee päälle.

        Olisiko vika samassa anturissa?

        Jälkijäähdytykselle on oma sulake yhdessä äänimerkin kanssa. Äänimerkki toimii, joten sulake on ehjä.

        Ei ilmastointia.
        Viimeksi muokannut Jorma Niemi; 2.4.2007, 16:10.

        Comment


        • #5
          Jos sinulla on tuommoinen jälkijäähdytys toiminto, niin sille on oma anturi.

          Comment


          • #6
            Koko ketju taitaa kuulua sähköpuolelle?

            Olisiko antureissa vikaa: 1. Electronic thermoswitch (taitaa olla 4 napainen) for temperature gauge/ overheat warning lamp tai 2. Coolant temperature sensor ( 2 napainen valkoinen)?
            Sijaitsevat koneen takana vesiputkessa oikealla ja vasemmalla.

            Comment


            • #7
              Itselläni lähes samanlainen vika, eli flekti pyörii kokoajan kun auto käynnissä.

              Osaako kukaan neuvuo miten flektin anturi lähtee irti? onnistuuko vaihto yläkautta ilman syylärin irroitusta?

              Comment


              • #8
                Taaskaan ei tietoa ko mallista, mutta omassani tuo anturi oli ainakin helppo vaihtaa alakautta, kun otti vain pohjapanssarimuovin irti. Oli kiinni ihan vain kierteillä.

                Mode:^ merkki poistettu.
                Viimeksi muokannut Sleepy2; 4.4.2007, 14:09.

                Comment

                Working...