Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Avant 1,8T -96 Öljynpaine anturit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi Avant 1,8T -96 Öljynpaine anturit

Varaosa myymälä myi 2 kpl (mustan ja sinisen)emme löytäneet kuitenkaan
    kuin mustapäisen.Osaisiko joku kertoa missä se toinen sijaitsee vai onko sitä ollenkaan.
    Ongelma on kun öljyvalo vilkkuu silloin tällöin voisko vika olla jossain muussa,
    (Autossa on ajotietokone)

En haluais pelotella...

... mut mulla oli samat oireet saman ikäsessä/laisessa ja 150 tkm ajetussa, eli öljynpainetta välillä hälytti. Vikaa sitte etsittiin aikas antaumuksella merkkiliikeessä ja vaihdettiin tietenkin ensin kaikki muu paitsi se osa missä vika oli eli ÖLJYPUMPPU. Mulla se hälytys siis oli ainaki ihan oikeesti liian alhaisesta öljynpaineesta johtuva. Pelastus vaan oli että remppa meni auton myyneen liikkeen piikkiin.

Comment

Eikö täällä tosiaan kellään ole tietoa et onko noita öljykelloja 1 vai 2kpl ??
      Ja missä se toinen mahdollisesti sijaitsee, kun toinen on siinä öljynsuodattimen "jalassa".

Kiitos

Comment

Öljykannun valo vilkkuu 1kerra viikossa

Nii onkos jollain tietoa että voikos se ölpu sihti mennä kovinkin helposti tukkeeseen? Meinaan tein fortte käsittelyn ni tuli ihan kaameesti moskaa mukana, ja haisi palaneelta (tuonti peli).
        Uusi öljypohjan tiiviste on jo hankittu, mutta pitääkös tuossa a4 1.8t avant -96 nostaa konetta ylös paljonkin et mahtuu tulemaan pohja pois?

käytin hakua, ja tuli selville että on aika herkkä menemään sihti tukkeeseen.
        No kohta sen näkee...
        Viimeksi muokannut late84; 5.4.2007, 18:33.

Comment

Itse olen saanut sellaisen käsityksen että siinä jalassa on öljyn paine ja öljyn lämpö anturit, se pienempi on lämmön mittaukseen.

Comment

anturit

itselläni on harmaa paine anturi, oliskos ollu et mustan värinen on isompi paineinen? Kysyin marmorilta että onko tossa yksi vai kaksi anturi paineille ni vastasivat että yksi(se joka sijaitsee öljynsuodattimen jalassa) ja pienempi on lämpöanturi.

Comment

Öljypohjan irrottaminen

millä helvetillä saan öljypohjan pois apurungon takaa? Konetta nostin niin paljoa ylös ku vaan tilaa oli, niin ei siltikään tule pumpun takaa pois. Täytyykö mun ny tiputtaa apurunko alas? kone on aeb tyypiltään,onneks o nosturi, ei varmaan tulis mitään maassa tehtynä. mut Jelppikää!!

Comment

Koko apurunkoa ei tarvi pudottaa. Otat 2 etummaista pulttia + moottorityynyjen konsolit pois niin saat 5 senttiä lisätilaa.

Comment

Ainakaan AEB koneessa ei ole kuin yksi öljykello.

Late84: Öljypohja sopii tosiaan lähtemään ku löysää ne etummaiset apurungon pultit. Oletko löytänyt ne kaks öljypohjan pulttia mitkä on kytkin kopassa? Itte meinasin särkeä koko öljypohjan ennen ko hokasin ne.. =)
                  Ja onnistuu tuo öljypumpun vaihto ihan lattiallaki.. =)

Niin ja sillon ko mulla vilkutteli öljynpaine valoa niin, oli se pumpun ylipaineventtiili jumiutunu hieman auki et sekin kannattaa kattoa jos öljypohjan purkaa pois..

Comment

No nyt on jo pohja takasin paikallaan ja sihdissä oli melko paljon shittiä, huomasin kun laitoin sihti putken takasin paikoilleen ja puhalsin siihen niin öljyä tuli pumpun kyljestä olevasta reiästä. Kuulukos siitä tulla vai ei?. siin on se tulppa ja noin 3mm reikä ala kulmassa. ei kai se ole just se ylipaineventtiili!!

toivottavasti kuuluu meinaan en ihan heti lähe uudestaan purkamaan.
                    nyt ei vuoda öljyä mistään ja ainakaan 30km matkalla ei valo vilkahdellut.

Comment

taas vilkkuu kannun kuvatus!!

Tulin karalalta takaisin turkuun päin ni tampereen kohdalla alkoi taas palamaan kannun kuva. Tekee noin 50km välein hälyjä, et jos joku viitsisi mainita et kuulukos siitä pumpun kyljestä tulla ilma lävitse noin 3mm reiästä kun lykkää ilmaa sihdiltä päin. et onko se venttiili jumissa. aattelin jos jollain olisi vanha pumppu/uusi, ni viitsis koittaa.

kait se joka tapauksessa täytyy taas purkaa! mut tulipahan hyvän näköiset käyrät paprulla. kiitos karalan.

Comment

Working...
                      X