Jep soittelin eräästä satasesta, oli tuotu joitakin vuosia sitten germaaniasta. Auto kuullosti ihan kohtalaiselta, pieni öljyvuoto kannenvälissä, mutta mutta heppu kertoi että muutaman kerran on öljyvalo vilahtanut, joten tästä yksilöstä ei varmaankin kannata haaveilla ? Auto oli alkupään malleja 91
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 2.8 v6 kysymys
Collapse
X
-
Onko selvitetty mistä johtuu öljyvalon vilahtaminen? Välttämättä ei vika ole öljypumpussa.
Kyllä voi haaveilla jos hinta on kohdallaan.
V 6 kone on (hoviasentajani mukaan ) helppo/mukava korjata.
Haulla paljon ko koneesta ja öljyvalon palamisesta.
-
koneen tyyppi on AAH ja paljon parempi ratkaisu kun esim. 2.6 V6 jossa jokaisessa on pommina muovihelyjä imusarjassa joita 2.8 ei ole. Laita hakuu AAH niin saat kattavan tiedon. V6 koneissa menee ajanmyötä kannen öljysuuttimia (oil valve - Oil return valve) tukkoon. Saattaa vilahtelu johtua siitäkin. Ei saisi syödä paljoa öljyä. vuodot usein venttiilikopan tiivisteistä jotka on korjattavissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pennivasarakoneen tyyppi on AAH ja paljon parempi ratkaisu kun esim. 2.6 V6 jossa jokaisessa on pommina muovihelyjä imusarjassa joita 2.8 ei ole. Laita hakuu AAH niin saat kattavan tiedon. V6 koneissa menee ajanmyötä kannen öljysuuttimia (oil valve - Oil return valve) tukkoon. Saattaa vilahtelu johtua siitäkin. Ei saisi syödä paljoa öljyä. vuodot usein venttiilikopan tiivisteistä jotka on korjattavissa.
Comment
-
Comment