Laatikkoremppa on tehty, ja samalla vaihtelin kytkimen painelaakerin, asetelma ja levy kun olivat vielä hyvät.
Kun vertailin vanhaa ja uutta painelaakeria, niin uudessa laakerissa oli siinä pinnassa joka painaa asetelmaa, niin ihan kuin joku bakeliitti tai vastaava harmaa pinta. Vanhasta laakerista se oli jo kulunut pölyksi kytkinkoppaan, ja jäljellä oli kiiltävä metallipinta.
Mikähän tuon pinnoitteen tarkoitus on, nyt tuntuu että kun kytkintä painelee esim pysäköitäessä, niin tulee semmoinen kitkerä käry lievästi nenään?
Vai onkohan vaan uutuuden käryjä, kun peli on vasta toista päivää ajossa.
Kun vertailin vanhaa ja uutta painelaakeria, niin uudessa laakerissa oli siinä pinnassa joka painaa asetelmaa, niin ihan kuin joku bakeliitti tai vastaava harmaa pinta. Vanhasta laakerista se oli jo kulunut pölyksi kytkinkoppaan, ja jäljellä oli kiiltävä metallipinta.
Mikähän tuon pinnoitteen tarkoitus on, nyt tuntuu että kun kytkintä painelee esim pysäköitäessä, niin tulee semmoinen kitkerä käry lievästi nenään?
Vai onkohan vaan uutuuden käryjä, kun peli on vasta toista päivää ajossa.
Comment