Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 moottorin ja kytkimen kesto?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S3 moottorin ja kytkimen kesto?

eli minkäslaisia tehoja moottori ja kytkin kestää? autonahan on s3 APY koneella?
    Viimeksi muokannut kalsket; 13.3.2007, 22:51.

Itse mitään tietämättömänä ja lähinnä nettisivuja tavanneena olen törmännyt n. 400hv tehoihin kyseisestä moottorista ilman sisuskaluihin koskemista (turbo ja vähän muuta menee kyllä uusiks). Kytkimestä / voimansiirrosta yleensäkään ei oo mitään käryä...

Kyselepä vaikka Pro-Molta (http://pro-mo.info). Kaveri osaa asiansa ja osannee tarjota sopivaa viripalikkaakin tarkoitukseesi.

Comment

no pitää sit tossa en syksynä katella tarkemmin ku auto menee seisoo...uusiks ois ainakin tarkoitus hankkia turbo, välihäähdytin(1 iso), suuttimet ja tietenkin käydä sit säädättämässä...onko mitään vinkkejä mitä muuta kannattaa vaihtaa esim bensapumppu?....autosta löytyy jo suodatin, 3" tuuman putkisto ja lastu....nii ja joutuuhan tos pakosarjan ja downpipen kans uusii?

Comment

Kytkin kesti ainakin mulla n. 400Nm vääntöjä sen 30tkm mitä autolla ajoin. Kaasu pohjaan, kytkin ylös lähtöjä otin muutaman kerran vartilla, mut muuten käyttö oli suht siistiä.

Välijäähdyttimen vaihdosta ei paljon hyötyä ole, tai ainakaan itse en huomannut mitään. Vag-comilla otin myös mittauksia, niin imulämmöissä ei ollut oikeastaan mitään eroa. Cooleri sen kokoinen että orkkispuskurin sisälle ei paljon isompi mahtunut. MTM:n isoturbo-paketissa on myös tyydytty orkkiksiin.

Comment

Working...
        X