Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8 tq -04 60tkm huolto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 1.8 tq -04 60tkm huolto

Laittakaas joku fiksu täydellinen lista, mitä kuuluu A4 B6 1.8 tq 190hv -04 60tkm huoltoon!?

Ja tietysti hieman hintahaarukkaa, mitä olette LL-huollosta maksaneet merkkikorjaamolla tai "EI"-merkkikorjaamolla.

Kävi vaan mielessä, jos luopuis LL-systeemistä ja teettäis huollon muualla ja ostais tarvikkeet itse.

Ainakin -03 Astran 60tkm huollossa säästin noin 180? ostamalla osat tarvikeliikkeestä ja teettämällä huollon "EI"-merkkikorjaamolla.

Mulla olis kanssa toi 60tkm:n LL-huolto ajankohtainen, juurikin tollasella '04 A4 1.8TQ 190hv Audilla!
    Kiinnostais tietää et mitä tossa huollossa tarkalleen tehdään? Ilmeisesti tulpat ainakin vaihdetaan ja vissiin kaikki suodattimet, mut mitä muuta "normaalista" poikkeavaa?

Forssan Laatuautossa ko. huolto maksais kuulemma n. 430?, mut mitäs jengi on muualla maksanu tosta?

Comment

Noin niin, eikö teillä ole huoltokirjassa että mitä kuuluu mihinkin huoltoon?
      Veikkaisin maksavani moisesta huollosta tuon ikäiseen autoon jotain 50-100e.

Comment

Löytyyhän ne kai siitäkin, mut ei oikeen toi ruotsi taivu.

Mode:^ merkki poistettu.
        Viimeksi muokannut Sleepy2; 11.3.2007, 13:29.

Comment

Teetätin tuossa viime viikolla 60tkm huollon (mittarissa 51tkm) Espoon Audi Centerissä. Hinta koko lystille 454 eur. Itse huollon (longlife + liikkumisturva) osuus 162,24 eur. Hinta pitää sisällään myös lisätyönä tehdyn jarrunesteen vaihdon (suositus kuulemma 2v välein). Ihanan kallista...

Samassa yhteydessä vaihdettin myös termostaattikotelo (tämän takia itse asiassa tuli tuo huolto teetettyä samalla käynnillä hiukan etuajassa), kun lakkas lämpimän ilman tulo kabiiniin. Tuon hinta vaivaiset 345 eur jäähdytysnesteineen. Tämän osalta käydään parhaillaan keskustelua maahantuojan ja myyjäliikkeen kanssa - saa nähdä miten äijän käy. Että tällaista Audi rintamalla.
          Viimeksi muokannut Vmatti; 11.3.2007, 16:08.

Comment

Löytyyhän ne kai siitäkin, mut ei oikeen toi ruotsi taivu.
            Sitä vähän arvelinkin, itselläkin molemmissa autoissa germaaniaksi. Vaikka en oikein sanaakaan Saksaa osaa, niin nettisanakirjan avulla siitä pahimmat vääntelin. Jotkut sanat osaa aavistaakin mitä tarkoittaa.
            Mielestäni kyllä ihan hyödyllistä tietää mitä milloinkin pitää (viimeistään) tehdä, varsinkin jos huoltaa itse.

Comment

Working...
            X