Kylmänä pärähtää kerrasta käyntiin, samoin lämpimänä jos on ajettu kauemmin kuin 10 minuuttia. MUTTA jos käynnistää ja ajaa lyhyen aikaa, niin eipä ammu tulille vaikka startti pyörittää hienosti: Onko näissä moottoreissa samanlaista vikaantuvaa lämpötila-anturi ongelmaa kuin esim 1.8T:ssä, että ecu saa ihan höpöhöpö tietoa motin lämpötilasta? Vai voiko oikeasti pelistä luopuva ruiskupummpu oirehtia juurikin noin?
Tulpat + johdot uusitti hiljattain, ei pitäisi olla ilma vuotoja ja moottorin huohotusputkisto uusittu vastikään, ruiskupumppun rele uusittu ja kipinä toimii hyvin silloin kun on lähtenyt käyntiin.
Veikkauksia, arvon tietäjät.
Tulpat + johdot uusitti hiljattain, ei pitäisi olla ilma vuotoja ja moottorin huohotusputkisto uusittu vastikään, ruiskupumppun rele uusittu ja kipinä toimii hyvin silloin kun on lähtenyt käyntiin.
Veikkauksia, arvon tietäjät.
Comment