Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe GT 2,2 Turbo laatikon vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Coupe GT 2,2 Turbo laatikon vaihto

    [LEFT]Joo tommone tuli hankittua, siihen on moottori vaihdettu -89. Audi 200 turbosta.
    nyt olis laatikon vaihto edes, millä taval sen sais tuolta parhaiten napattua irti? en oo viel auton alle jaksanu mennä tutkaileen miltä siellä näyttää..
    [/LEFT]
    Viimeksi muokannut porkkis; 8.3.2007, 19:00. Perustelu: No ei tästä kyllä projektiosiolle vielä ole. Otsikkoakin on parannettu.

    #2
    Jos nosturia ei ole käytössä, niin helpoiten (ei nopein tapa) lähtee:

    - keula ylös ja pukit a-pilareiden juuren niin että apurungon alle jää n. 40cm.
    - alapallonivelet kartioista irti ja apurunko koko pakettina sivuun lattialle
    - sisävetarit irti, ja vaihteiston tukilätkä kannakepaloineen
    - raidetanko irti hammastangosta ( 2 pulttia )
    - vaihteensiirtotanko irti, merkkaa asento
    - startti irti
    - pakoputken etuputki ja ensimmäinen suora osuus pois tieltä
    - nestekytkimen työsylinteri irti laatikosta ja ripusta nippusiteellä sivuun
    - moottorin keulatuen kehysrauta irti
    - kallista moottorin etuosaa niin ylös kuin järkevästi tulee ja "lukitse" siihen
    - tue vaihteiston takapää ja irroita kehäpultit
    - sopivilla laudankappaleilla tukemalla ja pari puolilavaa alla nuljuta vaihteisto niiden päälle
    - lavat ja roju pois vaihteiston alta, mutta jätä ohut esim. kovalevy alle ja vedä laatikko auton alta pois.
    - tässä vaiheessa kytkimeen pääsee hyvin käsiksi, vaihda samalla iso stefa!

    Kasaaminen käänteisessä järjestyksessä.
    - Paikalleen työntäessä kannattaa pyörittää vetarin laippoja samalla niin kytkinakselin poorit lopsahtavat helpommin paikalleen.

    Comment

    Working...
    X