Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 ja pari (uutta) ongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 ja pari (uutta) ongelmaa

    Ongelma yksi: Auto kiihtyy ikään kuin asteittain. Nykimällä ei oikein ole oikea sana. Ilmamassamittari? N75? Vaikko jotain muuta? Ärsyttävä vika. Jos ilmamassamittari, niin saako sitä mistään halvemmalla? Auto on -97 ja muistaakseni tämä välimallin vuosi on se mihin tiskillä maksaa yli 400? uusi.

    Ongelma kaksi: Ohjaustehostin on rikki. Pari päivää ihmettelin kun välillä tuntuu aivan ylitehostetulta ja välillä tehostus katoaa kokonaan. Eilen katosi sitten lopullisesti. Nesteet pysyy sisässä eikä hammastanko näytä vuotavan mistään. Pumppu? Vai kummiskin hammastanko? Tanko maksaa varmaan mansikoita...

  • #2
    Vikalista kannattaisi tsekata ensi alkuun...sieltä voi vika paljastua helpostikin.
    Eikö noita maffeja saa vaihto-osana satkun hujakoilla?

    Comment


    • #3
      Saako tosiaan niin "halvalla" marmorilta? Ajattelin vain jos oma menee vaihtoon et uskaltaako tarvikeliikkeestä ostaa?

      Comment


      • #4
        Satkulla saa kaiketi vaihto-osan jos on sähkökaasu. Toi sähkökaasu tais kuitenkin tulla vuosimallista 98 eteenpäin? Ainakin omaan ysiseiskaan piti ostaa uus osa. Laakkosella hinta n. 500e ja varaosamaailmassa n. 300e. Sama boschin laite kuitenkin.

        Comment


        • #5
          Eip oo sähkökaasua vielä ysiseiskassa. Boschin osahan se on... 510? marmoritiskillä, tarvikeliikkeestä sama Boschin osa 335?.

          Comment


          • #6
            Kannaattako vaihtotilantees luottaa boshin liikkeestä ostettuun? Onko ihan samanlainen ku marmorilla?

            Comment


            • #7
              Meilläpäin tuo "marmoritiski" on koivuviilutiski, mutta en usko sen paljoa hintaan vaikuttavan...enpäs vaan arvannut että noin arvokas olisi. Varaosakaupasta kävisin itse hakemassa...eiköhän nuo samoja boscheja liene.

              Comment


              • #8
                Sama osahan se on kun on Boschn tekele.

                Comment


                • #9
                  Vähä vain jääny silti epäilys päälle ku ostin joskus RT:hen suuttimet boschin liikkeestä. Pelas kolme kuukautta jonka jälkeen vuoti taas. Sain onneks rahani takas ja hain marmorilta uudet. Suuttimien kärjet oli aiva erilaiset mitä boschin liikkees myytiin ja näillä suuttimilla pelas ku enkeli. Ja pelaa kuulemma tänäki päivänä. Jännä ku silti auton alkuperäsis oli samanlaiset kärjet mitä boschin liike myi. Tämän takia aina vähä epäilyttää vaikka boschin osa oiski boschin liikkeestä.

                  Comment


                  • #10
                    Vaihdoin tehostajanpumpun. Vanhassa siivet vaan helisi sisällä. Nyt toimii taas tehostus mutta se tuntuu aivan ylitehostetulta ja ääriasennossa kuuluu kolahdus? Onko hammastankokin sitten paskana?

                    Comment


                    • #11
                      Palataan ongelmaan yksi; Asensin ahtopainemittarin. Auto ei välillä ahda kuin 0,3 Baria. Sitte jos ja kun saa vetämään niin nakkaa ilosesti sinne 1 Bariin. Toimii aivan sattuman varaisesti. Onko se nyt maffi, N75 vai mikä paskana?

                      Comment


                      • #12
                        Vika löydetty ja taas ahtaa... N75:lle menevistä johdoista yksi oli enää yhdellä karvalla kiinni. Uusi liitin paikoilleen ja taas pelittää.

                        Comment

                        Working...
                        X