Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

BMC filter

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• BMC filter

Onkohan kellään kokemuksia tällaisesta filtteristä? Vai lieneekö vähintään yhtä hyvä tulos saavutettavissa esim. Greenin vakiokoteloon tulevalla putsarilla...??

Kiiltovaunu

Mode:Linkkiä lyhennetty.

Joo on kokemuksia. +/- 1-2 hp. noilla paremmilla suodatin sarjoilla.
    Maksa 500 euroo ja saat imu äänet :)

Comment

Mitenkäs toverit on mieltä noista. ns. "twin" mallisista ilmansuodattimista. Pistetääs vähän läpileikkaus kuvaa:
      Elikkä kuvassa suodattimet täysin identtiset mitoiltaan ynm seikoiltaan. Ainut ero, että "twin" mallisessa on ns. rakennettu myös suodattimen sisäpuolelle toinen pieni ilmansuodatin. Pinta-alaa tässä "twin" mallisessa on kutakuinkin noin. 66% enemmän, mitä samanlaisessa "single" suodattimessa. Teoriassa tästähän pitäs olla hyötyä? Mutta onko kellää tommosta käytännössä omassa kulkineessa kiinni?

Kuiteskin mitä hintaeroja kattelin, niin 20€ hintaero ei ole kovin suuri omasta mielestä, jos kerta suodatin on noinkin paljon "parempi". Mitä mieltä olette?
      Attached Files

Comment

Mulla on urssissa tommonen "twin" suodatin. Toimivuudesta en sen kummemmin osaa sanoa kuin; imuäänet on ehkä hiljasemmat ja ei pihahuskaan ole niin selkeä kuin edellisellä tavan kartiolla.

Comment

Mulla S2:ssa on tuommoinen twin. Yllättävän hyvin puhdistaa, kun muistaa pestä ja öljytä riittävän usein. Imuääniin en osaa sanoa, kun on HX40super ahtimena ja dumppiventtiili käytössä.

Comment

Joo mulla on Ässässä tuollainen, ajaa asiansa, muuta en osaa sanoa.

Comment

Working...
            X