Kovien pakkasten aikaan +30 huomasin kabiinissa öljynkäryä ja tarkistin tilanteen moottoritilasta. No ohjaustehostimesta oli nesteitä häipynyt ja säiliö aivaan märkä. Pyyhein puhtaaksi ja seurasin mistä se vuotaisi. Tulin lopulta siihen tulokseen, että korkistahan se vuoti. Jatkoin ajamista normaalisti kunnes saisin uuden korkin. No muutaman päivän kuluttua välittömästi auton käynnistettyä alkoi hirveä meteli tehostimelta, katkaisin virran. Tarkistin mitä tehostimelle kuuluu. No nesteet 5cm alle minimin, auton alla punainen läikkä ja tehostimen vihreä neste muuttunut punaiseksi. Eräs sivutoiminen huoltomies totesi, että taitaa olla uuden tehostimen aika.
Niin, että olisiko tehostin tosiaan selvää tavaraa, vai voisikohan siinä olla joku korjattavissa oleva pikkuvika? Minkälaisiin kustannuksiin pitäisi jo alkaa varautua? Eniten ihmettelen tämän nesteen värin muuttumista?
Niin, että olisiko tehostin tosiaan selvää tavaraa, vai voisikohan siinä olla joku korjattavissa oleva pikkuvika? Minkälaisiin kustannuksiin pitäisi jo alkaa varautua? Eniten ihmettelen tämän nesteen värin muuttumista?
Comment