Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2,8 aah + automaatti meinaa sammua...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    2,8 aah + automaatti meinaa sammua...

    Joo terve vaan kaikille. Uutena hemmona tällä foorumilla rupesin kyselemään "guruilta" apua. Ongelmana on kun tuo 2,8 aah kone pyrkii sammumaan kun laittaa "P" asennolta pykälän päälle "R" tai "D". Joskus meinaa sammua myös risteyksiin tullessa. Eli syttyy latauksen valo, mut kuitenkin nostaa kierrokset takaisin normaaliin. Sen verran oon "söörtsiä" käyttänyt että löysin ISV putsaus ohjeet ja tämä homma on tehty, mut silti rykii...
    Onko kokemuksia, mistä kannattais lähtee vikaa metsästämään?

  • #2
    "löysin ISV putsaus ohjeet ja tämä homma on tehty, mut silti rykii... "

    Vika on luultavasti siinä?

    Kannattaa myös tarkastaa polttoainesuodatin= koska vaihdettu?
    Ilmansuodatin samoin.
    Meillä (V6) on kaikenlaista tuntoelintä joten:
    Ennen ,kun teet mitään kannattaa mennä testeriin. Vikakoodi voi kertoa jotain?

    Comment


      #3
      Mulla sama ongelma. Kahdesti sammui tänään risteykseen tultaessa. Hyvin lähtee käyntiin sammumisen jälkeen.

      Comment


        #4
        Nyt on vikakoodit ja kaikki muut Jorman kertomat toimenpiteet suoritettu, vikakoodeista ei löytynyt mitään. Sen perusteella auto toimii kuin kello.

        Tosin putsasin vielä kertaalleen tuon ISV:n, ja rykiminen loppui. Mutta rupesin miettimään, että mitä vipu hässäköitä siinä imusarjan rintapellin puoleisessa päässä on... Toinen vipuhässäkkä on imusarjan pituuden muuttamiselle, mut se toinen onkin sit mysteeri. Toisessa on joku mikrokytkin (menee kaasuläppärunkoon tai jonnekkii sinne seudulle :) ), mut mitä se tekee on lähinnä se mysteerin aihe. Liittyykö tuohon automaattilaatikon toimintoihin?

        Comment


        • #5
          Tieto lisää tuskaa:)

          Comment

          Working...
          X