Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

königin abt lastu biturboon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • königin abt lastu biturboon

    Kenellään kokemuksia königin asentamasta Abt:n lastusta 2.7 biturbo a6 quattroon -00 ? Vanhempaan 230hv:n koneeseen.... Sisältää ilmeisesti myös automaatinlastutuksen(?)..

    Tehot ja väännöt kasvaa kivasti mutta miten käytännön kestävyys?
    Missä vaiheessa tulee laatikon rajat vastaan? joku 500Nm pitäis kestää hyvin vai??
    Onko hintansa väärti verrattuna muihin lastuihin??

    #2
    Jos meinaat ajaa kaasupohjassa pitkää matkaa esim. Autobahnilla niin silloin tuollainen mieto suojalastu on ihan hyvä valinta.
    Itse ottaisin mieluummin Suomalaisen.

    Comment


    • #3
      S4 BiT lastulla on kokemuksia ja en nyt puhuisi miedosta lastusta, ainakaan ässän kohdalla.

      Kapasiteettia tolla lastulla on ainakin pitkälle.. ja takuu on melkeimpä loputon lastun kohdalla, kunhan toteavat itse lastussa vian.

      Comment


        #4
        Nimenomaan meinasin että ABT:lla varmasti otetaan varman päälle. Jolloin luulisi paikkojen kestävän. Ja voimaa tulee varmasti tuntuvasti.

        Comment


        • #5
          abt lastu

          voit luottaa abt:hen itellä löytyy 300hummaa ja 450 vääntöä ja lähtee kuin kuppaa töölööst?
          02-bi 2.7t.

          Comment


          • #6
            joo-oh.. kait se on königille mentävä kun tehot ei taida riittää kesällä...=)

            Comment


            • #7
              Joo eihän ne tehot tuolla 2.7bt:llä riitä sitten millään.....
              On se jännä huomata, että almoust kaikilla foorumin 2.7bt:n omistajilla on jonkun pajan lastua autoissaan.
              Ja jokaisella on oma rata-alue missä päästään ajamaan. ;)

              Miten muuten, onko muilla auto katsastettu ihan nuille uusille tehoille? Mulla on onneksi tehot merkattuna.

              Comment


              • #8
                Miten sait tehot merkatuksi; eikö ne mene heittämällä yli sen 20% maagisen rajan?

                Comment


                • #9
                  Rekisteröintikatsastuksessa on tuontiautoihin merkattu ulkomailla asennettuja lastuja jotka on merkattu saksan rekisteriotteessa.

                  Comment


                  • #10
                    Meneehän ne kirkkaasti yli. Ja juurikin noin, niin kuin Heikki tuossa yllä kertoili.

                    Comment


                    • #11
                      Eiks se oo niin että 20% lisää saa tulla tehoo?

                      Eli 230x1.2= 276hp olis siis maksimi mitä saa muutoskatsastuksella papereihin?? vai?

                      Mut eihän sitä katsastus-setä mistään tiedä että siel on lastu? Tuskin vaativat mitään teho mittauksia jos ei erityisemmin mainosta siel leimal sitä... ja jos vaatii niin eiköhän siitä saa kuristettua "leimapaperiin" niin että yskii joku 250hp....=)

                      Mites onkos mun auton vertailu moottorina käytettävä tota 230hp konetta vai uudempaa 250hp moottoria?
                      Ei ainakaan s6-malleja? Eiks ne oo "erikorilla"?

                      Autohan oli a6 -00 malli ja sillä 230 hp koneella.

                      Comment


                      • #12
                        Jos en nyt ihan väärin ole ymmärtänyt, niin vertailupohjana käytetään a6-mallisarjan tehokkainta myllyä, joka lienee 300hp 4.2 v8. Fiksummat korjatkoon jos olen väärässä?

                        Eihän ne konttorin miehet/naiset sitä tiedä, mitä siellä on, eli sen suhteen ei liene ongelmaa. Ja harvemmin sitä tulee konttorilla huudeltua jos auto on vireistetty.

                        Comment


                        • #13
                          eiks kaikki v8:sit oo sitä leveämpää koria? eli "eri autoja"....

                          Comment


                          • #14
                            En tiedä miten ne sen kahtoo, mutta a6-mallimerkinnällä ne on. Lokarit vaan leveämmät.

                            Comment


                            • #15
                              Joo eihän ne tehot tuolla 2.7bt:llä riitä sitten millään.....
                              On se jännä huomata, että almoust kaikilla foorumin 2.7bt:n omistajilla on jonkun pajan lastua autoissaan.
                              Ja jokaisella on oma rata-alue missä päästään ajamaan. ;)
                              Täällä ilmoittautuu yksi lastuttamattoman biturbon omistaja. Eiliseen saakka tuntui lastuttaminen turhalta hommalta, kun Allroadin saisi lastulla juuri ja juuri S4:n suorituskyvylle. No, eilen poikkesin jääratapäiville vaimon S:llä, kun se sattui olemaan työmatkan varrella. Vihreiden laseeraamasta Ilmastonmuutoksesta johtuen nämä ratapäivät olivat tällä kertaa enemmän sellaiset varttimailiajot :-). Pari kiihdytystä kokeilin 4.2 A6 Avantia vastaan ja niinhän sitä jäi joka lähdössä pari autonmittaa ja tuo välimatka säilyi jarrutuspaikalle saakka. Molemmat autot olivat vakioita tiptronicilla. Hienosti se V8:n alavääntö ratkaisee tilanteen ykkösen kiihdytyksessä. S4:n lastu toisi nimenomaan puhtia tuohon alavääntöön. Pitänee kuitenkin seuraavassa huollossa tarkastuttaa että ettei ole klassinen ilmamassamittari taas tullut tiensä päähän.

                              Comment

                              Working...
                              X