Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

peräöljyt tielle, huohotinko tukossa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • peräöljyt tielle, huohotinko tukossa?

    Käytin tänään profiilin typ44 quattroa leimalla, ja nosturilla ollessaan huomattiin takaperän sylkevän öljyä, reilusti. Suorastaan ympäristövahinko...
    Molemmat stefat vaihdoin viimekesänä, ja sen jälkeen murikka pysyikin kuivana viimepäiviin saakka. Hieman siis ihmetyttää tuollainen räjähdysmäinen tulva.

    Ainut järkeenkäypä selitys voisi olla tukkeentunut huohotin. Nopeasti vilkastuna huohotinta ei näkynyt, mutta oletettavasti sellainen pitäis kuitenkin jostain päin murkulan yläosaa löytyä? Minkälainen ja mitä sille voi tehdä? Pääseekö siihen käsiksi ilman että koko murkula pitää pudottaa lattialle?

    Ja onko kokemusta että vammautuuko stefat tuollaisesta? Kartturinpuolen tiivisteen voi tietysti vaihtaa ihan mielellään, mutta kuskinpuolen tiivisteen hinta pistää miettimään vaihtoehtoratkaisuja... Mahtaisko toimia jos vain irrottaisi kuskinpuolen vetarinlaipan ja puhdistaisi roiseköljyt pois, sitten kasaan ja kovaa ajoa?

  • #2
    Mie laitoin perään pöydällä öljyä Autodatan mukaan 1.8 l, vaikka oikea tilavuus oli 0.75 l. Sen jälkeen tuli ylimääräiset huohottimesta pois. Eli onko varmasti ollut oikea täyttömäärä? Tietty jos autossa paikallaan täyttää reikään asti, niin kyllähän se sitten pitäisi oikea olla...

    Comment


    • #3
      Missä kohtaa ja minkälainen huohotin siinä pikkukorisen perässä on? Sikäli kun siitä nyt mitään yhteneväisyys-johtopäätöksiä voi vetää....

      Jos olis liikaa ölppää niin kai se jo kesäkuumalla olis sylkässy ylimääräset pois?
      Autossa paikoillaan se tuli täytettyä, ja iteasiassa murkula tuli kylläiseksi hieman pienemmästä määrästä kuin marmoritiskillä suosittelivat.

      Comment


      • #4
        Siellähän se on perän päällä sellainen peltinen kuppi, joka heiluu sormin.

        Comment

        Working...
        X