Käytin tänään profiilin typ44 quattroa leimalla, ja nosturilla ollessaan huomattiin takaperän sylkevän öljyä, reilusti. Suorastaan ympäristövahinko...
Molemmat stefat vaihdoin viimekesänä, ja sen jälkeen murikka pysyikin kuivana viimepäiviin saakka. Hieman siis ihmetyttää tuollainen räjähdysmäinen tulva.
Ainut järkeenkäypä selitys voisi olla tukkeentunut huohotin. Nopeasti vilkastuna huohotinta ei näkynyt, mutta oletettavasti sellainen pitäis kuitenkin jostain päin murkulan yläosaa löytyä? Minkälainen ja mitä sille voi tehdä? Pääseekö siihen käsiksi ilman että koko murkula pitää pudottaa lattialle?
Ja onko kokemusta että vammautuuko stefat tuollaisesta? Kartturinpuolen tiivisteen voi tietysti vaihtaa ihan mielellään, mutta kuskinpuolen tiivisteen hinta pistää miettimään vaihtoehtoratkaisuja... Mahtaisko toimia jos vain irrottaisi kuskinpuolen vetarinlaipan ja puhdistaisi roiseköljyt pois, sitten kasaan ja kovaa ajoa?
Molemmat stefat vaihdoin viimekesänä, ja sen jälkeen murikka pysyikin kuivana viimepäiviin saakka. Hieman siis ihmetyttää tuollainen räjähdysmäinen tulva.
Ainut järkeenkäypä selitys voisi olla tukkeentunut huohotin. Nopeasti vilkastuna huohotinta ei näkynyt, mutta oletettavasti sellainen pitäis kuitenkin jostain päin murkulan yläosaa löytyä? Minkälainen ja mitä sille voi tehdä? Pääseekö siihen käsiksi ilman että koko murkula pitää pudottaa lattialle?
Ja onko kokemusta että vammautuuko stefat tuollaisesta? Kartturinpuolen tiivisteen voi tietysti vaihtaa ihan mielellään, mutta kuskinpuolen tiivisteen hinta pistää miettimään vaihtoehtoratkaisuja... Mahtaisko toimia jos vain irrottaisi kuskinpuolen vetarinlaipan ja puhdistaisi roiseköljyt pois, sitten kasaan ja kovaa ajoa?
Comment