Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ei kierrä yli 3000, My92 100, 2,3E

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei kierrä yli 3000, My92 100, 2,3E

    KORJATTU, KATTI PASKANA...
    Tais(ko) pakkaset päästä tekeen temput emännän kulkineeseen. Ei siis ota kierroksia yli ja tuntuu erittäin tehottomalta verrattuna aikasempaan. Emäntä sanoi ettei ole kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä, vaan pelkkä hyytyminen/tehottomuus iski.
    Voisiko joku paikka olla jäässä, vai olisiko jotain hajonnut. En pääse itse tutkimaan kun ollaan aina eri aikoihin kotona. Kyselen siksi että osaisi johonkin varautua (Pajalle vienti maksaa maltaita...)
    Lisää tietoa. Emäntä ilmoitti on samanlainen tunne kun ruotsalaisen traktorin cooleri jääty.
    Viimeksi muokannut ahaikala; 8.3.2007, 08:35.

  • #2
    Yksi mahdollisuus on että katalysaattori on mennyt rikki ja sen osat tukkivat putkistoa jossain.

    Itsellä kävi samalla tavalla mutta silloin se kyllä piti aika ikävää ääntä, mutta tietääkseni se ei aina pidä.

    Comment


    • #3
      Samansuuntaisia ongelmia täällä coupessa (2.3NG). Kone ottaa kyllä kierroksia vedossa yli 3 tonnin, mutta vain rauhallisesti kaasuttamalla. Ripeä kaasunpainallus puoliväliin tai yli saa aikaan nykimisen, joka saattaa alkaa ylämäessä tasakaasullakin. Pahimillaan joutuu vetämään tien sivuun, kun kulku hiipuu/moottori sammuu. Virtojen poisotto korjaa ongelman hetkeksi. Tyhjäkäyntiä käy pääsääntöisesti hyvin. Vika alkoi ennen kovia pakkasia, kun auto oli emännällä ensimmäisen yön ulkona yli kuukauteen. Tämän jälkeen viikko putkeen lämpimässä tallissa, vika ei poistunut. 70 kilsan ajot onnistuivat perjantaina ilman suureempia nykimisiä, kun ajoi vain pintakaasulla(rauhallisesti kierrokset max. kolmeen tonniin ja vaihto).

      Tähän mennessä tehtyä: imuvuotojen tsekkaus silmämääräisesti ja starttipilottia ruiskuttamalla, ruiskun liittimien tarkistus, virranjakajan kannen vaihto, polttoainesuodattimen vaihto. Kaasuläppäkotelon on todella likainen, puhdistan sen seuraavaksi.

      Comment


      • #4
        UP! Nyt on pakko nostaa kun on vaan vkl aikaa löytää vika. ELI APUVA pyydetään.

        Comment


        • #5
          no se alumiininen ilmaläppä/lautanen
          liikkuu kevyesti?

          Comment


          • #6
            Nyt saatiin alun pakoputki-säätöjen jälkeen Audi taas kuntoon. Vikana oli tukkoinen määräjakajan sihti täydennettynä mutkalla olevalla bensaletkulla bensansuodattimen päässä. Bensapumpun tuotto ei riittänyt näiden hidasteiden kanssa, niinpä meno hyytyi vähän väliä. Melko hyvä tuuri tälle kertaa, ei tarvinnut maksaa korjaamolle kuin työstä.

            Comment

            Working...
            X