Koska on eräänlaista voimansiirtoa, pistin tänne. Söötsillä ei ihan vastaavaa ongelmaa löytynyt joten kysyn... mikähän vaiva kyseessä ?
Oireet : tässä aamulla pikkupakkasessa pistin auton käyntiin (lämmittelin rauhassa tyhjäkäynnillä pari minuuttia) ja käänsin tallista ulos. Ratti lähellä tappia ei kuitenkaan ihan koska pumppua pitää säästää. Konehuoneen puolelta kuului aika kova UR URR URRR URRR, käänsin toiseen suuntaan, sama juttu. Keskelle - ääni poistui eikä enää saanut sitä aikaiseksi vaikka provosoin. Tehostin tuntui tehostavan normaalisti eikä (ainakaan vielä) nestevuotoja näkynyt tallin lattialla.
Ohjausvaihde ruikkaa kohta nesteet kintuille ja 2000e uuteen vaihteeseen vai tämmöstä sattuu joskus ?
VIKA PAIKALLISTETTU !
Syynä loppuunkulunut lämmityslaitteenlaakeri joka antaa propellin ottaa kiinni ilmakanavan reunaan. Aikamoinen ääni, hiljaisessa autossa mutta onneksi "harmiton" ja ennenkaikkea halpa korjata.
Oireet : tässä aamulla pikkupakkasessa pistin auton käyntiin (lämmittelin rauhassa tyhjäkäynnillä pari minuuttia) ja käänsin tallista ulos. Ratti lähellä tappia ei kuitenkaan ihan koska pumppua pitää säästää. Konehuoneen puolelta kuului aika kova UR URR URRR URRR, käänsin toiseen suuntaan, sama juttu. Keskelle - ääni poistui eikä enää saanut sitä aikaiseksi vaikka provosoin. Tehostin tuntui tehostavan normaalisti eikä (ainakaan vielä) nestevuotoja näkynyt tallin lattialla.
Ohjausvaihde ruikkaa kohta nesteet kintuille ja 2000e uuteen vaihteeseen vai tämmöstä sattuu joskus ?
VIKA PAIKALLISTETTU !
Syynä loppuunkulunut lämmityslaitteenlaakeri joka antaa propellin ottaa kiinni ilmakanavan reunaan. Aikamoinen ääni, hiljaisessa autossa mutta onneksi "harmiton" ja ennenkaikkea halpa korjata.
Comment