Mistä voisi etsiä toimivan käytetyn tai muuten edullisen moottorinohjausboxin ABH-koneeseen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Boxeja käytettynä tai muuten edullisesti? Korjaaja löytyi!
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Ko. kappale oli V8:n, ei S4:n. Eri numero, mutta sama ABH-kone molemmissa. Mahtaakohan sopia, kun toisessa on vaihteistona automaatti ja toisessa manuaali? Eikö kellään ole Suomessa?
Onko Suomessa boxien kolvaajia? Ilmeisesti vain 8. sylinterin ruiskusuuttimen maadoituskanava on pimeänä... Lastutus tehty huonosti?
Comment
-
Niinpä... en osaa elektroniikkaa yhtään. Näillä lekaan ja rautakankeen tottuneilla nakeilla en edes saa levitettyä boksin sisuskaluja hajottamatta jotain korvaamatonta.
Kyllä minä siitä boxista sen metallikuoren olen irroittanut ja ihmetellyt hökötyksen rakennetta. Jopa tiedän (kiitos avuliaille clubilaisille) mikä siellä on se kuuluisa "lastu".
Toisaalta nyt kun tiedän, että boxissa on vika, voin aika surutta repiä sitä auki. Jos haperot piirilevyt hajoaa peruuttamattomasti, niin mitäs siitä, rikkihän se tavallaan olikin.
...miten isoa vasaraa tarvitaan?
Edit: Nyt on piirilevyt levitelty ja löytyi erittäin siististi jalan kanssa asennettu MTM:n lastu. Lastussa on päiväys 4.5.94... Auto on siis ollut lastutettuna jo melkein uudesta asti.
Paljaalla silmällä ei kykene löytämään mitään vikaa mistään. Mittari kehiin.
Miten edetä?
Comment
-
Itse itselleni vastaten:
Kiitos LMS:n avuliaalle henkilökunnalle loistavasta vinkistä!
Boxit korjaa Kotkassa oleva Finnware Systems.
http://users.kymp.net/finnwaresystems/
...ja turhaan etsin merta kauempaa. Tuo on 5km työpaikaltani. =)
Comment
Comment