Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200:sen käynnistys ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Nyt taitaa 10v ja 20v jakaja poiketa toisistaan? En muista jakajissani mitää putkisokkia.

    Seger-renkaita on pari ja Hall-levyssä n. 1mm halkaisijainen akselin suuntainen kohdistustappi. Elä hukkaa sitä!

    Comment


      #32
      200:sen käynistys ongelma

      Täytyypä katsella ja ihmetellä sitten ku saan osan itselleni,ja kyselen si lisää neuvoja jos nää ei riitä ja on jakaja entinen ja siin samal myöskin auton omistajan hermot ku mennään vanha jakaja kainalos hakeen uutta varaosa puodista..

      Comment


        #33
        Siinä tapauksessa on tosiaan erilainen jakaja. 20v vekotin ei purkaudu kuin ottamalla käyttöratas irti.

        Comment


          #34
          Ja ei kyllä purkautunu MC:n jakajakaan ilman rattaan irrotusta.

          Comment


            #35
            200:sen käynnistys ongelma

            Kuinkas tän 1b koneen jakaja puretaan sitä rikkomatta?ja konehan on 10 tappinen 2.2 turbo ilman mitään saastelaitteita/kattia.Tänään tuli uusi ilmiö lämpösenä käyntiin lähdössä,auton voi sammuttaa vapaasti lämpöisenä ja ku kokeilee käyntiin niin lähtee komeesti,mutta ku jäähtyy hetken niin eipäs sytykkään enään vasta kuin taas ihan kylmänä,pieni propleemi tämä auto nyt,mutta odotetaan uutta Hall-anturia siin toivos et parantuis tää vika.

            Comment


              #36
              Kappas ville pirua, se on 10v vapari ja turbo jakaja erilainen. My mistake. Pahoittelen.

              Se Hall-anturi aluksi vain kuumenee paikallaan odotellessa, kun lämpöjohtuu kannesta jakajaan. Vasta myöhemmin alkaa jäähtyä.

              Comment


                #37
                200:sen käynnistys ongelma

                Elikkäs ny tuli uusi hal anturi,mutta siinäpä on pieni ongelman poikanen johtojen yhdistyksessä et uudes anturis on johdot eri väriset ja vanhassa eri väriset,millähän saan selville mitkä johdot kuuluu minkäkin värin kans yhteen ettei tuhoutuisi muita laiteita jos asennus meneekin väärin???apua tarvitaan ja paljon asian suhteen.

                Comment


                  #38
                  Alkauperäisessä on muistaakseni merkattu (+) (-) (5V), katso löytyykö uudesta anturista samat merkinnät.

                  Comment


                    #39
                    200:sen käynnistys ongelma

                    Ei löydy mitään merkintöjä uudesta osasta.

                    Comment


                      #40
                      200:sen käynistys ongelma

                      Nyt tuli uusi pään vaiva Audin kans eteen.Milläs hc arvo saadaan alas päin oli leimalla vähän ikään kuin korkeen oloinen häkä arvo.Neuvoja kiitos.Taitaa Audi lähtee purkuun ku mikään ei auta vaan aina jotakin vikaa,no onneksi tuli ostettua taas mersu joka pelaa kuin unelma,ei niin pienintäkään ongelmaa autossa,mutta tosiaan ohjeita Audin kanssa.

                      Comment


                      • #41
                        Menet lähimmälle pajalle, josta löytyy mittauslaitteet, ja säädätät seokset kohdilleen. Pakokaasumittaus on luokkaa 10?/kerta ja seoksen säätäminen on luonnollisesti tuntityötä, jos kehtaavat velottaa muutaman minuutin työstä.

                        Laita nyt profiiliinkin tietoa tuosta "ei-ole-mitään-vikaa" mersusta, niin jo kohta kaikilla on samanlainen pihassa.

                        Comment


                          #42
                          200:sen käynnistys ongelma jatkuu.

                          Mistä saat muuten testin noin halvalla kuin 10??täällä joka paja ottaa sen 13-15? mittauksesta+säätö veloitus.Ja sitten palatakseni ongelman ytimeen elikkäs käynistykseen,ei parantunut vika Hall-anturin vaihdosta?

                          Comment


                            #43
                            200:sen käynnistys ongelma

                            Kertokaapas nyt taas viisaammat missä kohtaa sijaisee vm:88 Audi 200 turbossa,co seos säätö namiska?onko se ilma määrä mittarin kannessa vai missä?tiedolla kiire.

                            Comment


                            • #44
                              Ainaki vapaastihengittävässä k-jettiläisessä on siinä määräjakajan päällä sellainen aukko, mistä voi säätää seosta pitkällä 3mm kuusikulma-avaimella. En ole aivan varma onko turboissa samanlainen, mutta uskoisin näin.

                              Comment


                              • #45
                                Ainakin KG:ssä on. Ei kyllä varmaan ilman testeriä kannata mennä sattumaan :)

                                Comment


                                  #46
                                  Korkea HC:
                                  - runsasta ohivuotoa, väljä kone
                                  - venttiilivika
                                  - vuotoja määräjakajan ja imusarjan välissä
                                  - huonot tulpat, tulpanjohdot tai muu vikailu suurjännitepuolella
                                  - sytytyksen ajoitus jollain tavalla pielessä - liikaa ennakkoa

                                  Harvoin säätö auttaa, yleensä vika on enempikin jollain tavalla mekaanista. Tosin CO-ruuvia ja sytkää sopivasti munklaamalla niin että kierrokset pitää 800-1000 korvilla saa yleensä HC:n alle 600 jos kyseessä on moinen raja.

                                  200Q ahtokoneella on perehtymättömälle tiukka paikka. Varsinkin jos semmoinen on "edullisesti" ostettu. Se on vähän kuin nainen, se kysyy lompakkoa ja luonnetta, mutta silti pääset sen kanssa vähemmällä - ja antaa hyvää kyytiä pitkälle tulevaisuuteen. Hetken mielijohteesta kallis ja epätaloudellinen hankinta.

                                  --

                                  Onko virtalukon pohjaa tarkastettu? Käynnistysoireet kelpaisivat siihenkin.

                                  Comment


                                    #47
                                    Kertokaapas saako tuon virtalukon pohjan tarkastettua yleismittarilla ja miten?

                                    Comment

                                    Working...
                                    X