Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

10v turbon pakosarja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 10v turbon pakosarja

    Onko tietoa missä mallissa käytettiin 2 osaista pakosarjaa ja onko kokemusta kestääkö paremmin kuin 1 osainen,jotka tuntuvat olevan aina halki?

    #2
    Käsitin että oli vuosimallin mukaan se koska se vaihtui 2 osaseen juurikin tuon keston takia. Vuotta en kyllä osaa sanoa.

    Comment


    • #3
      2 osaisesta ilmeisesti kuitenkin luovuttiin jossain vaiheessa ja siirryttiin takaisin 1 osaiseen.

      Comment


        #4
        Oli sitten kumpi tahansa niin pirun huonoja ovat molemmat.

        Comment


        • #5
          Voiskos joku heittää kuvaa tommosesta 10V turbon vakiopakosarjasta?

          Mietinnässä on, että josko sais sopivan pakosarjan tommosesta turattua vajaapyttyiseen. Eli pitäs ajaa 5. pytyn kohdalta poikki ja hitsata lappua päälle.

          Comment


            #6
            Älä edes suunnittele moista, teitpä sitten melkein kuinka hirveän sätöstyksen hyvänsä niin erittäin todennäköisesti onnistut tekemään paremman.

            Yksi ongelma suunintelmassasi on vielä siinä että hukkis on noissa sarjan takapäässä, ei siis lähelläkään ahdinta.

            Comment


            • #7
              No se on aina hyvä että joku palauttaa maan pinnalle. :)
              Tuota hukkisjuttua en edes muistanut. Oma ahdinhan on integroidulla hukkiksella. Täytyypä siis leikata koululla laipat ja hitsata paskaraudasta joku tukkimalli sätöstys. Tohon sarjaanhan ois muutenkin joutunut vielä tekemään välilaipan KKK - Garret.

              Comment


                #8
                Kun vielä teet sarjaan fiksun kollektorin suht tasamittaisila putkilla niin saatkin jo oikeesti hyvän setin. Putkikokokin kannattaa valita sieltä pienemmästä päästä.

                Comment


                • #9
                  Ei voi tosiaan suositella tollasta pätkittyä 10vt pakosarjaa. Lintassa on tommonen käytössä, mutta talven aikana pitäis vaihtua tuubisarjaan. "Toimii" kyllä, mutta ahtimen herääminen todella hidasta. Tosin toi kkk26 ei taida olla muutenkaan optimiahdin tommoseen 1.8 8vt pataan.

                  Comment


                    #10
                    Jos tuo K26 on myös vanhasta audista kotoisin niin siinä on kyllä pesien mittasuhteet melkoisen perseellään. Niin iso pakopuoli että herää myöhään ja vastapainoksi niin pieni kompura että kuolee kohta heräämiseen jälkeen hapenpuutteeseen.

                    Comment

                    Working...
                    X