Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 B4 V6 2.8 quattro vm-93:n vasen katalysaattori

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 B4 V6 2.8 quattro vm-93:n vasen katalysaattori

Muuten mainio kärry mutta ei mennyt liian suurten CO-pitoisuuksien takia katsastuksesta läpi :)

Lähemmässä tarkastelussa todettiin että vasen kattihan se taitaa olla syynä ja sellainen olisi nyt hakusessa.

Jos jollakulla olisi myytävänä niin tarjoa tai jos on tietoa mistä saisi hankittua merkkiliikettä edullisemmin, joko Suomesta tai ulkomailta, niin kerro!
    Viimeksi muokannut jusupof; 2.12.2014, 16:23.

Yleismallin katteja noihin on laiteltu... ei ole bolt_on mutta pienellä työllä säästää satasia.

Comment

Joo yleismallin katti tohon kannattaa hommata. Ittellä meni kans oikeenpuoleinen justii vähä aikaa sitte rikki ja samanlanen olis maksanu 400 ?. Mun autoon laitettiin kylläki 2.0 litrasen katti kummallekki puolelle ja on toiminu. Niitten hinta oli 170? kpl.

Comment

Mulla oli sama ongelma,olin kaatua perseelleen kun kävin kysymässä merkkiliikkeestä,sitten marssin AD varaosamaailmaan sieltä ois saanut hintaan 362 ?.
        Ebay:stä löysin katin hintaan 259,80 ? sisältää rahdin suomeen.

Comment

ACK-koneeseen marmorilla oikeanpuoleisen hinta 885?.
          Biltemassa yleismallinen tarvikekatti 88?

Eli siinä hintahaarukka. Tuon oikeanpuoleisen tarvitsen mutta luulen että kumpikaan noista mainituista ei sinne tule.

Volkkariin, ei kai pahemmin eroa rinkuloihin.

Comment

Tämän päivän ebay-hinta näyttäis olevan <249 + 25 ?>

Comment

No niin, katti vaihdettu. Tiittasella töineen 250e. Hieman huvitti vw-auton alkuperäisosan hinta 885e + työt :)

Aika ihme homma ettei näihin vanhempiin Audeihin saa sopuhintaisia vaihtokappaleita merkkiputiikista. Edellinen auto oli Volvo S40 T4 johon sai kaikennäköisiä NicePrice-alkuperäisosia sekä huoltoja sellaiseen hintaan että ei tarvinnut edes miettiä että lähtisikö etsimään tarvikeliikkeistä vastaavia..

Comment

Kyllä jotain osia saa ihan sopuhintaan. Itellä paikallinen tarvikemyyjä myy ihan sopuhintaan tarvikkeita, muttä esimerkiksi B4-sedanin takavalon sain alkuperäisenä marmorilta 10e halvemmalla ku hovitoimittaja hellan tarvikkeen (periaatteessa aivan samoja palikoita).

Comment

Working...
                X