Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TTq vetää vain edestä!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vastaan itse kokemukseni perusteella eli:

    Ei saa korjattua Suomessa eikä näytä saavan korjattua ulkomaillakaan.

    Hommasin Hollannista tarkastetun ja testatun controllerin. Sen, uuden Haldex-pumpun + suodattimen ja öljynvaihdon myötä nyt ei ainakaan vielä ole syttynyt vikavaloja häiritsemään.

    Comment


      Täälläkin käsi pystyyn TT:n takajalattomuuden merkiksi. Gen1 haldex, ei vikakoodeja, vetää vain edestä. Paikallaan kun komentaa VCDS Output testillä haldexin kytkimen kiinni niin hienosti kytkee ja vetää myös takaa. Lisätietona haldex öljyn lämpötila näytti autotallissa sisällä -30c astetta vaikka tallin lämpötila jotain toistakymmentä astetta plussalla. Aiemmin haldex ohjainlaitteella näkyi myös jarruvalokatkaisijan ja käsijarrun asento oikein, tänään kun katsoin niin jarruvalokatkaisijan tunnistaa mutta käsijarru näkyy koko olevan pois päältä vaikka mittaristoon syttyy (P) valo normaalisti.

      Olenko oikeilla jäljillä kun minusta nämä on nyt kaikki joko ohjainlaitteen tai johdotuksen vikoja. Eihän se minun järkeni mukaan voisi VCDS:llä pakko-ohjattunakaan vetää jos vika olisi mekaaninen. Haldexin ohjain myös kommunikoi koko ajan ihan kiltisti VCDS kanssa että ei sekään ihan totaalisen kuollut voi olla.

      Eli seuraavaksi auto nosturille ja tutkimaan joku liitin auton alta? En ole tässä viikon omistusaikana vielä ehtinyt auton alle.

      Comment


        Vesivahinkoiseen haldexin ohjaimeen oon törmännyt. Se vois selittää sekalaiset viat.

        Comment

        Working...
        X