Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kertokaas vähä a6 2.8L

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kertokaas vähä a6 2.8L

    Olen hieromassa kauppoja tälläisestä 94 /95 mallisesta a6:sta ,ajettu mittarin mukaan n 200 th ja manuaali. Onko jotain huomioitavaa ennen ostoa ,auto sijaitsee vajaa 600 km päässä ja jotai vinkkei olis kiva saada jos koeajan sitä ja ostan. Että ei tule heti kotimatkalla murheita. Sillä voi tulla halvemmaks vaan käydä katsomassa kuin ostaa ,mikäli tulisi jotain vikoja esille. Täältä luin jotain juttuja ja jotai pieniä vinkkejä sain. Mites kun jotku kertos jostain muovisuojuksen hajoamisesta ?? ei kuulemma ole 2.8 koneissa. kumpaa kone on näistä

    http://home.online.no/~arildji/bil/audi_V6(2).jpg

    http://www.audi.auto.ru/engine/abc/abc.jpg

    tuo ensimmäinenkö?

    kun taas jossai olen nähnyt koneita mitkä o vähä "riisutun" näköisiä eli ilman tuota muovia..hassun näköinen..

  • #2
    Itellä on tollanen 2.8(AAH) kone kanssa ja nyt on menty 373tkm ja hyvin tuntuu toimivan. Kuulemma ollu tapana kansista vuotaa hieman öljyä, mutta muuten pidän luotettavana koneena.

    Jos toi sun profiilin auto on -91 vuoden uudempaa korimallia, niin sillohan toi kai on koriltaan muuten sama paitsi uudemman malliset ajovalot ja koristelitat ikkunoiden reunoissa ja tietenki perässä lukee A6 eikä 100.

    Comment


      #3
      moro

      Juu tuota samaa öljynvuodosta luin. Ja juuh samaaha sen on ja audi 100 menisi vaihdossa ja maksan vähä väliä. Ku tässä alkaa olla joitain pieniä vikoja ja en jaksa enää miettiä niitä.Toivotaan että ei tule pettymyksiä jos saan kaupat syntymään. Yleensä olen kuullut että vanhempi vkone kestää paremmin.tietyissä rajoisssa.kuha ei talla pohjas koko aja ole.oma 2.3 o hyvin kestäny noin koneena 260 ajettu ja koneessa ei vikoja.mutta 2.3 o minimi näistä koneista.en halua edes ajatella 2.0 koneella..huhuhh..

      Comment


        #4
        tässä vielä

        tälläisen löysin

        http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...light=muoviosa

        missä kone ns kilkkas ja selvisikin että oli juuri tuosta muovisuojuksesta kyse mikä oli hajonnut ja menny koneseen..eli on näköjään mahdollista :S

        lainaus sieltä linkistä

        Soittivat korjaamolta, tuosta samasta imusarjan muovihärpäkkeestä oli irronnu palanen joka oli sitten palanu pakoventtiiliin kiinni ja se oli siten jäänyt auki, josta tuo kilkutus ja viidellä pytyllä käyminen, puristuksien katomainen ym. johtuu. Palaneen käry selittyi myös samalla

        eli näin voi sitten käydä en olis kyllä uskonut ennenkuin luin itse.

        Comment


          #5
          Ei se tarkoita tuota 2.8:n koneen muovisuojusta. ABC koneissa eli 2.6:ssa imukotelosta vaarana irrosta muovinpalasia. ongelma ei tietääkseni ole sama AAH 2.8:ssa. Moottorin suojamuovilla ei ole mitään tekemistä kyseisen asian kanssa

          Comment


            #6
            niinkö

            jaahas eli se onki sitte hyvä hommeli.mites se menee että onko tuo 2.8 o olli sama kone kuinka pitkäään?ja onku tehty 24 Venttiilisinä .eli tuo kone o vissii iha sama audi 100 ja a6 malleissa.

            Comment


            • #7
              Sama 12 venttiilinen konehan se on tonne vuoteen 97 asti.

              Comment


                #8
                niin veikkasinkin.

                Siksi vaan kysyin ku jossai myydää audi ja lukee 24 koneella ja itelle kaupiteltii parivuotta sit vm95 A6 ja kovi äijä selitti että tää o se parempi 24 venttiiline kone ja yli 150 hp..oli iha perus 2.6..en viittiny alkaa kinaa :) sama ku nettiautos o yks Audi 100
                2.6 V6 24 VALVE , tai niin siinä lukee.otti vain silmään.

                Comment


                  #9
                  niin

                  ja raahesta asti autoa hakisin.ei siellä päin ketää ole että kävis koe ajaa mun puolesta ;)

                  Comment


                    #10
                    .

                    nyt tuli kauppiaalle soitettua ja huome sit viel soitan ku annoin omasta autosta kuvia.huoltoja oli a6:seen tehty ja jakopääremppa o tehty 130 ja ny 200 th.eli vähä viel ajais?? ja parivuotta sitte tuotu saksasta.ja täysin kunnossa ei vikoja.jonkun anturin oli vaihtanu mikä kattoo jotai jakopäätä tai joku tollanen.ei lähteny käymään.ainut vika mitä ollut. jos hyvin käy niin viikonloppun ajelen a6:sta :)

                    Comment

                    Working...
                    X