Tervehdys! oisko jollakin fakta tietoa noista s2:sen kiertokankien kestävyydestä eli paljonko pystyy puristaa kattilasta vääntöä ulos vakio kankiloisilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 kiertokankien kestävyys?
Collapse
X
-
Jepskukkuu. Nakuttaa ei saa ja pitäisin 500Nm turvallisena rajana. Lähemmäs 600Nm kokemuksista kuullut, mutta en pidä enää järkevänä.
Vakiopillerillä siihen 500 juuri pääsee jos sen tappiinsa venyttää. Teho kierroksilla ei niinkään ole ongelma.
Otsikkoon olisit voinut vähän panostaa.
Comment
-
-
Itse suhtautuisin myös hiukka varauksella kiinassa tehtyihin kankiin. Koskaan ei tiedä, milloin laatu niissä notkahtaa ja jos se omalle kohdalle sattuu, niin hintaetu oikeasti laadukkaisiin kankiin on kerralla ulosmitattu.
Voihan nuo kiinankanget ihan hyviäkin olla, olen vaan viime aikoina kuullut vähän liikaa laatuongelmia kaukaisen idän suunnalta ja olen siksi alkanut vähän skeptisesti suhtautumaan sieltä tulleeseen tavaraan.Viimeksi muokannut Ilkka L; 21.9.2007, 14:58.
Comment
-
Eiköhän niilä vallan hienosti pärjänne, kunhan varmistaa että kaikki 5 kpl ovat samanpainoisia. valmistaja kun nähtävästi toimittaa nuo 4kpl sarjoissa.
vaikka kiinassa ovatkin tehtyjä niin varmasti kestävät vakioita paremmin. Siinä vaiheessa kun alkaa menemään esim. 700 luumään lukemastra ohi niin vois toki olla aiheellista harkita vaikka Ojennuksen veivejä.
Comment
-
Mulla on usparts:n maahantuomat "china" veivit jotka on ilmeisesti samaa tavaraa kun spm ja ainakin vielä on kestänyt. Mun mielestä on aika turhaa hifistelyä maksaa jopa 1200?/4kpl jos 390? saa esim. eaglet. Subaruissa käyttävät noita eaglen veivejä aika paljon ja en oo kuullut et kukaan ois niitä poikki saanut.Viimeksi muokannut Ere; 29.9.2007, 21:39.
Comment
-
Auto-verdin kankia saa ainakin Virtala Racing Oy:n kautta. Itse juuri sieltä tilasin. Hintahan on vähän korkeampi kuin kiinakangilla mutta onhan laatu ainakin melkein parasta mitä saa. 20mm männäntapilla ja muutenkin vakio mitoilla olevat kanget saa aika nopsaan. Niitä oli ruotsissa valmiina.
Itselle tulee mittatilauksena niin kestää vähän pitempään toimitus:) Toivotaan että saa vuoden loppuun mennessä.
Comment
-
Audisteille ja muillekin vinkkinä että Auto-Verdit voi ja kannattaakin itse tilata suoraan Stefan Verdiltä. Säästöä kertyy jonkun verran ja palvelu on erinomainen -joskin sumppupumppujen valtaisa kysyntä vie pajan kapasiteettia venyttäen kustomkankien toimitusaikoja. ASIALLINEN yhteydenotto sähköpostilla på svenska tai enklanti ja useamman setin kimppatilaus tuottavat varmasti tulosta.
Jos Ilkka L on vailla vakimittaisia Verdejä, joutilas sarja on privaviestin päässä...
Comment
Comment