Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 sammui liikennevaloihin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ABT

Muutaman kerran sammunut sekunnin murto-osaksi. Sitten kunnolla kerran. Hinautin Audille. Nyt käy kun juotokset tarkistettiin. Mutta varoitti taas kerran. Eli ei tullut kuntoon.

Comment

Mä oon toimitellut tätä asiaa Audi-Center'in ja König'in kanssa. Ei ole ollut aihetta moittia. Suhtautuminen on ollut asiallista... kumpikin omasta näkökulmastaan. Mutta tämmönen ping-pong käy äkkiä hiukan arvokkaaks.

Comment

Juu ei luultavasti käy tuohon, mutta voithan tarkistaa mikä sulla on. Yllättävän paljon näitä lastuvikoja tulee, olisi kiva tietää miksi.

Comment

Yllättävän paljon näitä lastuvikoja tulee, olisi kiva tietää miksi.
          Kerran kun etsittiin moisia piirejä, havaittiin että oli aikaslailla vaikea löytää -40 C / +85 C luokan piirejä. 0 / +70 C löytyi sitten joka nurkasta

Comment

Käytin auton vielä kerran König'illä. Lastun liitokset käytiin uudestaan läpi. Nyt tuntuisi toimivan. Hoitivat homman tyylikkäästi.

Kiitos Mikolle ja Mikolle! Voishan mulla olla autossa uusi maahantuojan asentama ohjausyksikkö ja itse miettimässä pitäiskö se lastu asentaa nyt tähän...

Comment

Pystyykös noista piireistä erottamaan päällepäin, minkä lämpöarvon omaava piiri on?
              Numeroita vertaamalla johonkin kataloogiin?

Comment

Working...
              X