Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8T pitkä startti ja öljyvalo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 1.8T pitkä startti ja öljyvalo

    Oli jäänyt tänään apukuskin ikkuna auki ja satanut vähän vettä penkille. Ajattelin laittaa muutamaksi tunniksi sisätilanlämppärin kuivattelemaan paikkoja ja samalla myös DEFA:n letkulämppäri teki työtään. Kauppaan lähtiessä piuhat irti tolpasta ja starttaus eikä edes luvannut lähteä käyntiin, paitsi kolmannella startilla 5min odottelun jälkeen ja vain vaivoin...pitkään startatessa alkoi palamaan myös punainen öljyvalo. Sammutus, öljyjen tarkastus, Auto-check ajotietokoneella...öljyä kyllä oli ja autocheck ei mitään löytänyt. Kun vihdoin lähti käyntiin, niin nakutti todella voimakkaasti...ääni vaimeni ja loppui kun autoa liikautti muutaman metrin...En tiedä johtuiko letkulämmpäristä tuo pitkä sahaus...asennettu marraskuussa, mutta toiminut moitteetta ilman pitkää starttausta kun on n.10kertaa sitä käyttänyt...tänään lämpö +4 ja vesisade.... Se öljyvalo mietitytti ja outo kalkattava käynti...ei kai se nyt kuivana käynyt?? Öljypumppu nyt kait pumppaa startatessakin vai vasta liikkeelle lähdössä????

    #2
    Öljyvalolle en syytä tiedä, mutta on aika tyypillistä, että lämppäri lämmittää liikaa lämpötila-anturia ja kone yrittää startata liian laihalla. Yleensä tuo ongelma on ollut Calixin kanssa, sen erilaisen asennustavan takia, verrattuna Defaan.

    Kato vikakoodit, tuo letkulämppäri voi jopa aiheuttaa vikakoodin lämpötila-anturista.

    Comment

    Working...
    X