Tarkoituksena olisi hankkia ja siitä sitten pikkuhiljaa rakentaa perheelle uusi kärry. Vaihtoehtoja on nykyisin tasan kaksi, vm. 2002 A6 manuaali farkku 2.7 biT ja yksi toinen ahdettu perhefarkku. Tuon toisen merkin specit on sangen hyvin hallussa (nykyinenkin on saman merkkinen) mutta tuo A6:n ei. Tarkoitus on rakentaa siitä perheauton vaatiman 400+ hv:n kaltainen menopeli (sisältäen alustan, jarrut). Sen verran alkaa massaa olla että potkuakin pitää löytyä. Vakiossahan on k3 eli "herneet" ja tarkoitus olisi sovitella pottuja (siis gt28r) tilalle. Tämänpä takia kovasti kutkuttaa mm. seuraavat asiat:
1. Kestääkö sisuskalut eli meneekö männät ja veivit vaihtoon pottujen myötä?
2. Mitens voimansiirto, onko paljon eroa esim RS4 tai RS6:n laatikoihin, vetareihin tai periin verraten?
3. Mitens pakosarjat, riittääkö orkkikset koska kummallekkin puolelle kun puhaltaa vain kolme sylinteriä = ei tarvetta pulssipakosarjoille?
4. Mistä DP:t (Ferritaa olen käyttänyt), ilmeisesti kolmetuumaiset alkaa käydä ahtaaksi, liekkö edes tarpeelliset?
5. Mitä muuta tälläinen ehkä aloitteleva Audisti pitää tietää?
6. Muuten aivan asiallinen foorumi tämä, tuntuu jopa kotoisalta...
1. Kestääkö sisuskalut eli meneekö männät ja veivit vaihtoon pottujen myötä?
2. Mitens voimansiirto, onko paljon eroa esim RS4 tai RS6:n laatikoihin, vetareihin tai periin verraten?
3. Mitens pakosarjat, riittääkö orkkikset koska kummallekkin puolelle kun puhaltaa vain kolme sylinteriä = ei tarvetta pulssipakosarjoille?
4. Mistä DP:t (Ferritaa olen käyttänyt), ilmeisesti kolmetuumaiset alkaa käydä ahtaaksi, liekkö edes tarpeelliset?
5. Mitä muuta tälläinen ehkä aloitteleva Audisti pitää tietää?
6. Muuten aivan asiallinen foorumi tämä, tuntuu jopa kotoisalta...
Comment