Tulipa sitten heitettyä 750km lenkki "lehmänhenkäys" lämpimällä autolla. Eli lohkolämmittimen asennuksen jälkeen järjestelmään jäi sitä kuuluisaa ilmaa joka ilmeisesti on pesiytynyt lämmitinelementtiin.
Tehtaan ilmausohje:
-Kylmä moottori, ilmausruuvi auki 2 kier. (joka ei hajonnyt...ihme...)
-Nestettä kunnes tulee ilmausruuvista. ruuvi kiinni.
-30sek 2000rpm.
-korkki kiinni.
-tyhjäkäynnillä kunnes alaletku lämpeää-
-Nestepinta ylämerkkiin
Ilmeisesti valutan nyt kaikki nesteet pihalle uudestaan ja aloitan alusta kun ei millään keinoin tunnu saavan tuota ilmaa kokonaan pois. Toissailtana n.tunnin leikin rakkineen kanssa ja lopputulos n.5litraa nestettä maassa ja yhtä vähän lämmintä ohjaamoon...
Oisko lisävinkkejä?
Nestepinnan vaihtelu paisuntasäiliössä tasaisella tyhjäkäynnillä ilmaisee minun järjen mukaan että järjestelmässä on muutakin kuin vettä?
Tehtaan ilmausohje:
-Kylmä moottori, ilmausruuvi auki 2 kier. (joka ei hajonnyt...ihme...)
-Nestettä kunnes tulee ilmausruuvista. ruuvi kiinni.
-30sek 2000rpm.
-korkki kiinni.
-tyhjäkäynnillä kunnes alaletku lämpeää-
-Nestepinta ylämerkkiin
Ilmeisesti valutan nyt kaikki nesteet pihalle uudestaan ja aloitan alusta kun ei millään keinoin tunnu saavan tuota ilmaa kokonaan pois. Toissailtana n.tunnin leikin rakkineen kanssa ja lopputulos n.5litraa nestettä maassa ja yhtä vähän lämmintä ohjaamoon...
Oisko lisävinkkejä?
Nestepinnan vaihtelu paisuntasäiliössä tasaisella tyhjäkäynnillä ilmaisee minun järjen mukaan että järjestelmässä on muutakin kuin vettä?
Comment