Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lambdasta vikakoodi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lambdasta vikakoodi?

    Vag-com antoi tälläisen vikakoodin: 17539 oxygen lambda sensor b2 s1: internal resistance too high p1131 35 10 intermittent. Tahtooko toi sanoa et lamda on sökö? Ja jos on niin kumpi puoli? Sopeuttamis arvo oli 1,5% mutta nousi ajon aikana 2,3%:iin.

  • #2
    Ainakin 1.8T moottoreissa tuo S1 anturi on se heti turbon jälkeen oleva, S2 anturi on katin jälkeen, enpä tiedä ässistä.

    Nollaa vikakoodit ja jos sama vikakoodi palaa takaisin koita uutta anturia.

    Comment


    • #3
      B1-S1 on apukuskin puolella ennen kattia, B2-S1 kuskin puolella vastaava, S2:t on vastaavasti katin jälkeiset.
      Useimmiten jos vikakoodi on tuo, anturi on sökö tai muutenvaan vaihtokunnossa. Toki, koska on "intermittent" eli satunnainen, teoriassa liitinhäiriökin mahdollinen. Ehkä lähinnä teoriassa.

      Comment


      • #4
        Itsekin joskus miettinyt että mistä ihmeestä voi tietää kumpi tarkoittaa kumpaa? En ole sitä missään manuaalissa nähnyt mitä olen lukenut.

        Tuon resistanssin muuten näkee vag-comilla, se näytti minulla muistaakseni 0.01 kohm, ja mittarilla mitatuna se oli 9 ohmia.

        Noita kun alkaa vaihtamaan niin samalla vaivalla kannattaa vaihtaa ne kummatkin.

        Comment


        • #5
          17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
          P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

          Onko tämä normaalia kovilla pakkasilla ajettaessa, ikään kuin lambdan lämmitys ei onnistu?

          Comment


          • #6
            Laitoin ittelle uuden lambda-anturin ja nyt antaa tämmöstä vikakoodia:Oxygen (lambda) sensor heating : Before cat 26-00 Short b+. Viittaako johonki lämmitysvastukseen ja että lambda on väärä? Jostain kuulin huhuja että b5 koppaseen pitäs olla planaarilambda, pitääkö paikkansa? Tämä ostettu ei ole..

            Comment

            Working...
            X