Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

typ89 quattron vetarin stefa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    typ89 quattron vetarin stefa

    minkälainen homma olis itse vaihtaa oikeanpuoleisen takavetarin stefa? Öljyt ulos, kuusiokoloruuvit irti, vetari pois paikaltaan, stefa kammeta irti, uusi tilalle, vetari kiinni, öljyt sisään. Jäikö jotain huomioimatta ja olisko jotain lisättävää vai kannattaako suosiolla viedä pajalle 90eur:n työllä+tarvikkeet?

  • #2
    En ole ihan varma joutuuko myös pakoputken takapöntön irroittamaan / löysyttämään että vetari mahtuu kätevästi pois tieltä remontin ajaksi ja vetarin laippa mahtuu tulemaan ulos.

    Se mitä on täällä aikaisemminkin toitotettu, niin mittaa vanhan stefan asennussyvyys, uuden saa työnnettyä liian syvälle.

    Niin jos on tilat tehdä tuo ja vähän malttia jumineiden pulttien kanssa niin mikseipä tehdä itse...
    Vetarin pultit eivät sitten ole kuusiokoloa (JOS ne ovat alkuperäiset) vaan kanta on tiheämpi, en tähän hätään muista sitä kannan nimeä.

    Comment


    • #3
      XZN. Laippa on sitten vielä murikassa kiinni yhdellä pitkällä kuusiokolopultilla.

      Comment

      Working...
      X