Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkimestä kysymys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kytkimestä kysymys

    On tässä tullut jonkin verran seurailtua tuota kytkintä...

    Mikähän mahtaa olla vikana kun kytkin välillä ottaa alempana, mutta vain sen verran että auto hiukan liikahtaa? Sitten poljinta saa nostaa jonkin verran että rupeaa ottamaan kunnolla. Tämä ilmenee pääsääntöisesti, kun autolla on vasta lähdetty liikenteeseen.

    Kytkin tuntuu ottavan pääsääntöisesti aika ylhäällä, mutta eikö se näissä VAG-autoissa ole normaalia?

    #2
    Työsylinteri fuskaa?

    Comment


      #3
      Saattaa myös kytkinakseli olla kuiva eli levy takertelee akselissa ja ottaa vähän ensin toispuoleisesti kiinni kunnes vapautuu.

      Comment


      • #4
        Kytkin tuntuu ottavan pääsääntöisesti aika ylhäällä, mutta eikö se näissä VAG-autoissa ole normaalia?
        Tähän kysymykseen vastaus on kyllä.
        Jostain syystä näihin on saatu kytkimeen pirun pitkä liike, tuntui Nissanien jälkeen ihan mahdottomalta.
        Mutta kaikkeen näemmä tottuu.

        Comment


        • #5
          Tyhmä kysymys... Missä on työsylinteri? Vaikea vaihtaa?

          En ole koskaan kytkimen kanssa joutunut temppuilemaan. Olen käsittänyt että on kaksi sylinteriä, kumpi näistä on työsylinteri ja mikä se toinen on? Ja missä nämä sijaitsevat?

          Comment


          • #6
            työsylinteri on se siellä vaihteiston kyljessä. Aika helppo vaihtaa.

            Kytkin tuntuu ottavan pääsääntöisesti aika ylhäällä, mutta eikö se näissä VAG-autoissa ole normaalia?
            Voisin sanoa että uudemmissa kyllä, vanhemmissa ei. Menivät tuonkin pilaamaan... Nyt ei löydy hyvää kytkintuntoa kuin japseista ja Fjordista (pthyi)

            Comment

            Working...
            X