Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mikä avuksi 100 2.3 -92

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • mikä avuksi 100 2.3 -92

    kylmäkäynnistyksen suutin sylkee myös lämpösenä ainetta koneeseen. eli hyrähtää käyntiin mut sammuu samantein, saa sahata tosi pitkää et lähtee käyntiin, sen jälkeen pelaa hienosti. kylmä ei ongelmia

    mikä vikana ???? olisko mitään vinkkejä?

    #2
    Olisiko moottorinohjauksen lämpöanturin käyttötunnit täynnä? Sijaitsee tyypillisesti kannen takapäässä.

    Comment


    • #3
      anturi

      olit oikeassa, anturi rikki. anturi löytyi lohkosta lähtevän ylemmän vesiletkun juuresta..

      Comment


      • #4
        ei vieläkään

        vaihdoin anturin, käynti kyllä muuttu täysin joten osa vika oli siellä. mutta yhä edelleen lämpimänä saa liikaa jos kylmäkäynnistys suuttimen johto on kiinni !!??? täytyykö suuttimelle pistää oma anturi?? heh.. mistäkähän seuraavax vois ettiä peikkoja?

        Comment


          #5
          Katsoitko jo tuon kannen takaosassa olevan termarin toiminnan? Siis venttiili, joka koneen lämmön mukaan sulkee rikastuspiirin alipaineen kulun. Tosin en tiedä onko kyseisessä mallissa enää tuota termaria.

          Comment


          • #6
            termari

            kannen takaosassa ei ole mitään termaria...

            Comment


            • #7
              Mulla ei oo nykyisessä autossa ollut pariin kolmeen vuoteen kylmäkäynnistyssuuttimen johdot kiinni ja hyvin lähtee kylmänä käyntiin. Varmaan jos laittaisin johdot kiinni niin tulisi käyntihäiriöt takaisin.

              Comment

              Working...
              X