Tervehdys, ensimmäinen postaukseni foorumille.
Ostin pari viikkoa sitten Saksasta käytettynä tuodun -92 vuosimallisen Audi 80 2.0E:n. Moottori on 66kw tehopakkaus ja tyyppimerkiltään tietääkseni ABT. Epäilen että moottorin tukikumeissa on löysää koska kaasua äkkiä nostettaessa tuntuu kuin moottori heilahtaisi pari kertaa edestakaisin. Liike tuntuu myös vaihdekepissä. En ole vielä tutkinut tarkemmin että mikä kumeista on löysä. Selviää varmaan kun pyytää kaveria nostelemaan kytkintä käsijarru päällä.
Varsinainen kysymykseni on että onko Motonetistä saatavat tukikumit kelvollisia vai onko hintaero alkuperäisiin niin pieni, että kannattaa ostaa alkuperäiset? Jakopään hihnan ajattelin myös vaihtaa. Mistä hihna ja kiristin yms kannattaa hommata?
Olen lukenut että mittaristoissa on vikoja. Omassa autossa trippimittari pysähtelee silloin tällöin. Trippimittarin nollausnapin vieressä oikealla puolella on pari milliä mittariston lasista koholla oleva nappi. Tästä kun painaa, niin mittarin saa uudelleen käyntiin. Tämän napin merkitys hieman ihmetyttää kun auton mukana ei tullut ohjekirjaa. Voihan olla että nappi on pelkkä feikki ja vääntää mittaritaulua sen verran että alkaa taas toimimaan?
Vilkku vasemmalle laitettaessa ei aina palauta. Tämäkin taitaa olla VAG-autojen ominaisuus sillä -94 Golfissani oli samaa vikaa. Katkeaako sieltä vilkun viiksestä joku pala pois?
Muuten tuntuu ihan mukavalta peliltä 2500? autoksi. Ruostetta en ole vielä löytänyt mistään luukkujen ja lokasuojien reunoista. Taitaa olla hieman eri pellistä tehty kuin edellinen autoni, joka oli kaksi vuotta vanhempi Mazda 323.
Audilla on ajettu 210tkm mikäli se mittari nyt edes suurimman osan ajasta on toiminut ja kukaan ei ole sitä ruuvaillut.
Ostin pari viikkoa sitten Saksasta käytettynä tuodun -92 vuosimallisen Audi 80 2.0E:n. Moottori on 66kw tehopakkaus ja tyyppimerkiltään tietääkseni ABT. Epäilen että moottorin tukikumeissa on löysää koska kaasua äkkiä nostettaessa tuntuu kuin moottori heilahtaisi pari kertaa edestakaisin. Liike tuntuu myös vaihdekepissä. En ole vielä tutkinut tarkemmin että mikä kumeista on löysä. Selviää varmaan kun pyytää kaveria nostelemaan kytkintä käsijarru päällä.
Varsinainen kysymykseni on että onko Motonetistä saatavat tukikumit kelvollisia vai onko hintaero alkuperäisiin niin pieni, että kannattaa ostaa alkuperäiset? Jakopään hihnan ajattelin myös vaihtaa. Mistä hihna ja kiristin yms kannattaa hommata?
Olen lukenut että mittaristoissa on vikoja. Omassa autossa trippimittari pysähtelee silloin tällöin. Trippimittarin nollausnapin vieressä oikealla puolella on pari milliä mittariston lasista koholla oleva nappi. Tästä kun painaa, niin mittarin saa uudelleen käyntiin. Tämän napin merkitys hieman ihmetyttää kun auton mukana ei tullut ohjekirjaa. Voihan olla että nappi on pelkkä feikki ja vääntää mittaritaulua sen verran että alkaa taas toimimaan?
Vilkku vasemmalle laitettaessa ei aina palauta. Tämäkin taitaa olla VAG-autojen ominaisuus sillä -94 Golfissani oli samaa vikaa. Katkeaako sieltä vilkun viiksestä joku pala pois?
Muuten tuntuu ihan mukavalta peliltä 2500? autoksi. Ruostetta en ole vielä löytänyt mistään luukkujen ja lokasuojien reunoista. Taitaa olla hieman eri pellistä tehty kuin edellinen autoni, joka oli kaksi vuotta vanhempi Mazda 323.
Audilla on ajettu 210tkm mikäli se mittari nyt edes suurimman osan ajasta on toiminut ja kukaan ei ole sitä ruuvaillut.
Comment