VAG-COM ilmoittaa tässä vapaastihengittävässä, että pitkässä juoksussa liian laiha seos. Muita vikakoodeja kuten Lambda jne ei löytynyt.
Vianetsintä aloitettu monitoroimalla MAF-anturia, "full throttle" menetelmällä. Tällöin MAF-lukema nousi maksimissaan lukemaan 55 kiihdytettäessä kierrosväli 2000-6000RPM.
Jos tilannetta ajatellaan ross-techin nyrkkisäännön pohjalta eli MAF tulisi olla hp*0,8 niin eihän tuo ole edes puolta siitä. Tehoja vaparissa taitaa olla 125hp.
Kysymys kuuluukin: Päteekö tuo 80% nyrkkisääntö samalla tavalla vapaastihengittävässä ja ahdetussa?
Vianetsintä aloitettu monitoroimalla MAF-anturia, "full throttle" menetelmällä. Tällöin MAF-lukema nousi maksimissaan lukemaan 55 kiihdytettäessä kierrosväli 2000-6000RPM.
Jos tilannetta ajatellaan ross-techin nyrkkisäännön pohjalta eli MAF tulisi olla hp*0,8 niin eihän tuo ole edes puolta siitä. Tehoja vaparissa taitaa olla 125hp.
Kysymys kuuluukin: Päteekö tuo 80% nyrkkisääntö samalla tavalla vapaastihengittävässä ja ahdetussa?
Comment