Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 imusarja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S2 imusarja

Mitä eroa noilla kahdella imusarjalla on?
    Onko noitten laipoissa jotain eroa?

linkki1
    linkki2

kaasuläpän paikka on eri paikassa, toinen on alkuperäinen audi osa ja toinen jälkituontantoa.
    Laippa on sama.

Comment

Kumpi noista ois parempi vaihtoehto lähteä muokkaamaan 16V koneeseen?

Äkkiä ajateltuna tolla linkki 2 (onko se sitten se orkkis?) vaihtoehdolla pääsis helpommalla, kun haluan kaasuläpän kuskinpuolelle.

Comment

Kakkonen näyttäisi olevan orkkis.

Comment

Osaatteko heittää jotain arviota minkä kokoinen ton sarjan halkaisija on tosta viivan kohdalta?

Mulle tulis kaasuläppä, jonka laipan halkaisija on n. 90mmx90mm ja ajattelin että saako tuohon kohtaan hitsattua tarpeeksi suuren lätkän.

Vai oisko järkevämpää tehdä se lätkä tonne ennen ensimmäistä sylinteriä ja poistaa viimeisen sylinterin putki ja hitsata uus pääty?

Comment

Pakko poistaa ensimmäisen sylinterin putki, muuten ei jako sovi 4cyl kanteen. Äkkiseltään pitäisin tuota ässän vakio kaasuläppää hyvinkin riittävänä sinunkin koneeseen. Liian isosta läpästä kun seuraa pienessä koneessa vain ongelmia.

Comment

Tuo läppä mikä mulla on, niin on uudemmasta V6 Audista (2.4?) ja läpän koko on 70mm. Minkä kokoinen S2:n läppä on?

Comment

64-65mm

Jos kerran noin paljon on muuteltavaa niin lähtisin kyllä tekemään koko sarjan itse.

Comment

Working...
                X