Nonni, pakkaset tuli ja niin tuli murheetkin. Audi joka niin mainiosti toimi kesän, niin alkoi pakkassäiden myötä nikotella. Kylmänä ja lyhyessä nurkka-ajossa auto toimii moitteetta, mutta pitkässä ajossa auto alkaa nykiä aivan jumalattomasti. Viimeisellä kahdella kerralla nykinä on alkanu matka-ajossa (säätila: pikkupakkasta ja lumisadetta) vasta noin tunnin ajon jälkeen. Kierrokset seilaa edestakaisin ja auto hyytyy toisinaan lähes totaalisisesti. Pienen pysähdyksen jälkeen meno on ihan normaalia noin kymmenen kilometrin ajan, kunnes auto alkaa jälleen nykiä.
Mitä olen muita keskusteluja seurannut, niin näyttäis tämä nykinä ollan kyseisen automallin tyyppi ominaisuus. Mitä suosittelisitte avuksi? Onko mitään itse tehtävissä? Laakkosen arvailtavaksi en tohdi autoa viedä, kun tuntiveloitus on 81?/h.
Hiljattain on autoon vaihdettu:
- sytytystulpat
- sytytysjohtosarja
- puola
- pa-suodatin
Kaikenmaailman vika-analyyseja löytyy suomi24.fi sivustolta, mutta mitä ovat alan harrastajat täällä?
Mitä olen muita keskusteluja seurannut, niin näyttäis tämä nykinä ollan kyseisen automallin tyyppi ominaisuus. Mitä suosittelisitte avuksi? Onko mitään itse tehtävissä? Laakkosen arvailtavaksi en tohdi autoa viedä, kun tuntiveloitus on 81?/h.
Hiljattain on autoon vaihdettu:
- sytytystulpat
- sytytysjohtosarja
- puola
- pa-suodatin
Kaikenmaailman vika-analyyseja löytyy suomi24.fi sivustolta, mutta mitä ovat alan harrastajat täällä?
Comment