Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 yleensäkkin???

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Otsikon sanan "yleensäkin" alle mahtuu kaikenlaista A8:aan viittaavaa.

    Comment


      #32
      Mun mielestä se vakiovarusteinen AEG-puhelin on kyllä todella onneton viritys. Ei osaa edes näyttää soittavaa numeroa. HF-toteutus on luokkaa kammottava, siinä ilmeisesti taustamelun vähentämiseksi äänen tasoa nostetaan aina puhuttaessa ja se aiheuttaa ikäviä äänen tason muutoksia vastapuolelle. Eikä se kuuluvuuskaan ole mitään premiumia, pätkii aika usein.

      Testattu kahdessa eri A8:ssa joissa molemmissa tuo AEG.

      Comment


        #33
        Totta, on mallia kaamea kapula. Mikki jäi tököttämään kojelautaan muut osat rapsin mäkeen.

        Comment


          #34
          Missä se mikki on? Eikös se olekaan siellä ylhäällä sisävalaisimien kanssa?

          Comment


            #35
            Kattovalossa se mikki minullakin on...

            Comment


            • #36
              Vihdoinkin tuli tänään koeajettua A8, 4,2L, 1995. Jotenkin mielikuvissani oli käsitys, että auto olisi tosi ylellinen ja ajo-ominaisuudet olisivat erinomaisen mahtavat. Lievästi sanottuna oli hienoinen pettymys. Vertailun/ kokemuksen vuoksi kannattaa koeajella muitakin vastaavan ikäisiä muunmerkkisiä lippulaivoja.

              Comment


                #37
                Tuon ikäisessä autossa kun voi olla eroa kahden yksilön välillä kun yöllä ja päivällä. Isossa autossa ensimmäisenä alustan osien kuluminen alkaa tuntumaan. Vakioalustaiset on aika laivoja ja tehty vain isoille teille, S-alustalla alkaa olemaan jo jotain tuntua mutkateilläkin.

                Kasin ostossa pitää olla erityisen tarkkana autosta. Itse kun reipas 1,5 vuotta sitten etsin omaani oli kerhon keskuudessa n. 3-4 A8ia, kun nyt niitä on reipas 10 ja samassa suhteessa liikenteessä olevien määrä on näköhavannoiden mukaan kasvanut. Silloin piti saksassa hylätä aika monta yksilöä. Nyt siellä tuntuu olevan myynnissä monia "paperilla hyviä" sikahalvalla joihin ei ehkä kannata sekaantua. Itse ostin ehkä keskihintaisen tai ehkä jopa kalliin varusteisiin nähden, mutta eipä ole tarvinnut tehdä muuta kuin tankata ja tehdä normaalit huollot.

                Comment


                • #38
                  Kasin ostossa pitää olla erityisen tarkkana autosta. Itse kun reipas 1,5 vuotta sitten etsin omaani oli kerhon keskuudessa n. 3-4 A8ia, kun nyt niitä on reipas 10 ja samassa suhteessa liikenteessä olevien määrä on näköhavannoiden mukaan kasvanut. Silloin piti saksassa hylätä aika monta yksilöä. Nyt siellä tuntuu olevan myynnissä monia "paperilla hyviä" sikahalvalla joihin ei ehkä kannata sekaantua.
                  Kaikkien autojen ostossa pitää olla tarkkana. Varsinkin niiden mallien, joissa varaosat ja korjauskulut ovat kalliita. Näkyy olevan myynnissä niitä uuteen muotoon taputeltuja A8:jakin . Hyvin on yritetty korjata, mutta peltien saumoista ja pintojen korkeusheitoista näkee kolaritapaukset. Alumiinikori on kolaroituna ongelmallisempi kuin tavallinen hitsattu teräspelti. Eivätkö jobbarit huomanne asiaa vai pitävätkö ostajaa ihan tietämättömänä. On tietenkin tuotu ihan priimaa tavaraakin, ei kaikki ole huonoja.

                  Comment


                    #39
                    Missä se mikki on? Eikös se olekaan siellä ylhäällä sisävalaisimien kanssa?
                    Sori pojat, poistettu vekotin olikin Siemens eli jälkiasennettu. Siitä syystä mikki kojelaudassa.

                    Comment

                    Working...
                    X