Otsikon sanan "yleensäkin" alle mahtuu kaikenlaista A8:aan viittaavaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 yleensäkkin???
Collapse
X
-
Mun mielestä se vakiovarusteinen AEG-puhelin on kyllä todella onneton viritys. Ei osaa edes näyttää soittavaa numeroa. HF-toteutus on luokkaa kammottava, siinä ilmeisesti taustamelun vähentämiseksi äänen tasoa nostetaan aina puhuttaessa ja se aiheuttaa ikäviä äänen tason muutoksia vastapuolelle. Eikä se kuuluvuuskaan ole mitään premiumia, pätkii aika usein.
Testattu kahdessa eri A8:ssa joissa molemmissa tuo AEG.
Comment
-
JanMac
Comment
-
Vihdoinkin tuli tänään koeajettua A8, 4,2L, 1995. Jotenkin mielikuvissani oli käsitys, että auto olisi tosi ylellinen ja ajo-ominaisuudet olisivat erinomaisen mahtavat. Lievästi sanottuna oli hienoinen pettymys. Vertailun/ kokemuksen vuoksi kannattaa koeajella muitakin vastaavan ikäisiä muunmerkkisiä lippulaivoja.
Comment
-
Tuon ikäisessä autossa kun voi olla eroa kahden yksilön välillä kun yöllä ja päivällä. Isossa autossa ensimmäisenä alustan osien kuluminen alkaa tuntumaan. Vakioalustaiset on aika laivoja ja tehty vain isoille teille, S-alustalla alkaa olemaan jo jotain tuntua mutkateilläkin.
Kasin ostossa pitää olla erityisen tarkkana autosta. Itse kun reipas 1,5 vuotta sitten etsin omaani oli kerhon keskuudessa n. 3-4 A8ia, kun nyt niitä on reipas 10 ja samassa suhteessa liikenteessä olevien määrä on näköhavannoiden mukaan kasvanut. Silloin piti saksassa hylätä aika monta yksilöä. Nyt siellä tuntuu olevan myynnissä monia "paperilla hyviä" sikahalvalla joihin ei ehkä kannata sekaantua. Itse ostin ehkä keskihintaisen tai ehkä jopa kalliin varusteisiin nähden, mutta eipä ole tarvinnut tehdä muuta kuin tankata ja tehdä normaalit huollot.
Comment
-
Kasin ostossa pitää olla erityisen tarkkana autosta. Itse kun reipas 1,5 vuotta sitten etsin omaani oli kerhon keskuudessa n. 3-4 A8ia, kun nyt niitä on reipas 10 ja samassa suhteessa liikenteessä olevien määrä on näköhavannoiden mukaan kasvanut. Silloin piti saksassa hylätä aika monta yksilöä. Nyt siellä tuntuu olevan myynnissä monia "paperilla hyviä" sikahalvalla joihin ei ehkä kannata sekaantua.
Comment
-
JanMac
Missä se mikki on? Eikös se olekaan siellä ylhäällä sisävalaisimien kanssa?
Comment
Comment