Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

eroja s4 ja rs4 välillä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    eroja s4 ja rs4 välillä

    mitäs kaikkea on tekniikassa eroja koneessa,laatikossa,perässä,jarruissa... kiitoksia

  • #2
    http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=14325

    Comment


      #3
      Moottorissa on erilaiset kampura, veivit, männät, turbot, nokat, kannet, imusarja, kaasuläppä, imu- ja paineputkisto, MAF, ilmanputsarikotelo, suuttimet ja bensapumppu. Siinä on myös erilaiset välijäädyttimet, downpipet ja pakoputkisto.

      Jarrut on isommat (365 edessä, 330? takana), laatikon välitykset vähän erilaiset ja torsenin "bias" enemmän takapainoitteinen. Etutolpat on alumiinista. Siinähän nuo suurimmat erot mitä tulee mieleen. Kannattaa lukea SSP245 ja 198, löytyy netistä.

      Comment


        #4
        Eikös tuosta s4 2.7t koneesta kuitenkin saa melko hyvin tehoa kunhan turbot vaihtaa ja imuputket vaihtaa ja välijäähdyttimet vaihtaa ja dp:t vaihtaa ja pakoputken vaihtaa ja suuttimet vaihtaa ja maffin vaihtaa ja ohjelman vaihtaa?

        Comment


        • #5
          Ja, ja ja ja ja .....aika rasittavaa luettavaa.

          Comment


            #6
            turbot vaihtaa ja imuputket vaihtaa ja välijäähdyttimet vaihtaa ja dp:t vaihtaa ja pakoputken vaihtaa ja suuttimet vaihtaa ja maffin vaihtaa ja ohjelman vaihtaa?
            En tiedä onko tuo jotain vittuilua vai ei, mutta en jaksanut tuohon ylemmäs alkaa tarkemmin kertomaan osien eroavaisuuksia. Jos on oikein kiinnostunut niin ne erot kyllä löytää.

            Eikös tuosta s4 2.7t koneesta kuitenkin saa melko hyvin tehoa
            Kyllähän siitä kai saa. Ei se ässän kone mikään huono ole virittää, mutta siitähän tässä ei ollutkaan kyse.

            Comment


              #7
              Pahoittelen huonoa kieliasua, ei ollut vittuilua - herneet pois nenästä jos mahdollista.

              Comment


                #8
                oukkei kiitoksia...

                mites laatikko,perät,vetarit muuten onko ns kestävyys sama vaikka onkin eri välitykset
                ja koneesta mitähän siitä uskaltaa ottaa LUOTETTAVASTI tarkoituksena olis talven aikana laittaa
                -rs4 turbot (ebayssä välillä aika kohtuu hintaan)
                -putkisto
                -lastu

                miten noi down pipet sitten eroaa s4 ja rs4 välillä onko merkittävää eroa vai kannattaako yrittää teettää jossain putkipajalla?

                sitten noista coolereista missä alkaa noittenb s4 coolerien raja tulemaan vastaan?
                onko joku teettänyt uusia coolereita vakio paikoille esim:amworksillä,onko hyötyä?

                tavoitteet olisi jossain 350+hv,550+nm

                Comment


                  #9
                  Kyllä se voimansiirto jotain kestää. KLIK!

                  Comment


                    #10
                    juu ton mäkin huomasin piti laittaa linkki mutta olit nopeempi aika vakuuttavaa vakio voimansiirrolle... :)

                    Comment


                      #11
                      Joo ei taida ihan heti tulla voimansiirron rajat vastaan.

                      Ennemmin laittaisin jotkut muut kuin RS4 DP:t, onhan ne hieman isommat kuin vakiot mutteivat kuitenkaan mitkään ihmeelliset.

                      En tiedä missä vaiheessa coolereiden rajat tulee vastaan, mutta onhan se aina parempi mitä kylmempää ilmaa koneeseen menee, eli kyllä sinne kannattaa paremmat laittaa. RS4 coolerit on ihan ok.

                      Kyllä noilla osilla tuon 350+ hv saa.

                      Comment

                      Working...
                      X