Mistäs moinen :)
Käynnistin koneen kylmänä 10 asteen pakkasesta ja ajoin 10km. Parkkipaikalle kurvatessa huomasin palaneen öljyn hajun.
Katsaus konehuoneeseen ja öljyä oli roiskunut mittatikun reiästä ihn kiitettävästi ympäri konehuonetta.
Eipä mitään, katsoin mittatikulla paljonko öljyä on ja sitä oli EDELLEEN yli max. merkin. Olisko öljynvaihtoa suorittanut liike laittana hieman ylimääräistä öljyä..?
Eli tuliko liiat pois vai onko nyt jotain vakavampaa kyseessä?
Koneella ajettu 210tkm ja vuosimallia -88. 2.0E.
Samalla huomasin jotta yksi paksu letku on aika pahasti rutussa konehuoneessa. Toinen pää tulee vaihdelaatikon päältä ja menee jonnekin toiselle puolelle konetta.. mikä letku lie?
Käynnistin koneen kylmänä 10 asteen pakkasesta ja ajoin 10km. Parkkipaikalle kurvatessa huomasin palaneen öljyn hajun.
Katsaus konehuoneeseen ja öljyä oli roiskunut mittatikun reiästä ihn kiitettävästi ympäri konehuonetta.
Eipä mitään, katsoin mittatikulla paljonko öljyä on ja sitä oli EDELLEEN yli max. merkin. Olisko öljynvaihtoa suorittanut liike laittana hieman ylimääräistä öljyä..?
Eli tuliko liiat pois vai onko nyt jotain vakavampaa kyseessä?
Koneella ajettu 210tkm ja vuosimallia -88. 2.0E.
Samalla huomasin jotta yksi paksu letku on aika pahasti rutussa konehuoneessa. Toinen pää tulee vaihdelaatikon päältä ja menee jonnekin toiselle puolelle konetta.. mikä letku lie?
Comment