Yllä mainittu ongelma on nyt ilmennyt kerran tänä ja kerran viime talvena.
Kun menee ilma tarpeeksi kylmäksi (yli -25c) niin pukkaa öljyä konehuoneeseen. Typ-44 2,6l nyt mutta ollut 2,0e vakio.
Ajoni on juuri sitä pahinta luokkaa eli 15-20 km per suunta (työmatkat) eli ei tarpeeksi kerkiä lämmetä, kai ?
Lämmöt on kyllä ok.
Olettekos muut kärsineet samasta?
Viime talvena siihen auttoi paineilmalla huohotinputkiston putsaaminen (ei ainakaan vika uusiutunut samana talvena).
Tarttee vissiin tehdä taas sama juttu. On vain niin kauhean näköinen konehuone kun on rukkinut öljyä.........
Kun menee ilma tarpeeksi kylmäksi (yli -25c) niin pukkaa öljyä konehuoneeseen. Typ-44 2,6l nyt mutta ollut 2,0e vakio.
Ajoni on juuri sitä pahinta luokkaa eli 15-20 km per suunta (työmatkat) eli ei tarpeeksi kerkiä lämmetä, kai ?
Lämmöt on kyllä ok.
Olettekos muut kärsineet samasta?
Viime talvena siihen auttoi paineilmalla huohotinputkiston putsaaminen (ei ainakaan vika uusiutunut samana talvena).
Tarttee vissiin tehdä taas sama juttu. On vain niin kauhean näköinen konehuone kun on rukkinut öljyä.........
Comment