Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ei voimaa kylmänä(NG)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei voimaa kylmänä(NG)

    Mistähän voisi johtua kun ei edes pikkupakkasilla jaksa kiihtyä kylmällä koneella? Joutuu useamman minuutin ajelemaan ennen kun jaksaa mennä. Viime talvena ei tällaista ominaisuutta ollut.

  • #2
    Lähteekö kyllä käyntiin? Voi pian olla joku vuoto jossain..

    Comment


      #3
      Pikkuveljen AAR- koneisessa (-92 2,3) oli juuri samanlaista oiretta. Tällä viikolla vaihtoi monikärkitulpat normi yksikärkisiin ja vika tuntuisi kadonneen. Minun -87 2,0-koneisessa ei monikärkitulpat pelanneet edes lämpimällä koneella.

      Comment


      • #4
        Lähtee käyntiin kylmänä ja lämpimänä ilman ongelmia. Tulpat oli viime talvena boschin kolmikärki. Nyt on NKG kaksikärki tulpat. Joten taistelee vähän vastaan tuota teoriaa.

        Comment


        • #5
          Seossuhde? Entä lambda (jos on katillinen)?

          Comment


          • #6
            ^Mahdollisesti...lambda löytyy. Mutta eikös seoken säätö lambda arvon mukaan rupea tapahtumaan vasta tietyn lämpötilan jälkeen? Sen verran tossa tutkailin että voima palaa kuin salaman iskusta kun koneen(nesteen) lämpötila on n.50C.

            Comment


            • #7
              Eikös siinä jonkinlainen lämpöanturi ole, kannattanee tutkia se ensiksi.

              Comment


              • #8
                Tuo lämpöanturi kävi itselläkin mielessä. Täytyy antaa crc:llä valohoitoa liittimille jos vaikka on päässyt hapettumaan kun on nuo kelitkin ollu niin vaihtelevat.

                Comment

                Working...
                X